Het is nu 28-03-2024 15:59:36
Onbeantwoorde berichten bekijken

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:

Herinrichting bocht Wilfordkaai/Rik De Rycklaan

    -> Temse - Wilfordkaai Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
 Auteur   Bericht 

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 16-10-2021 19:10:07    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Er is een "doorsteekje" in de maak tussen de weg die uit het fietstunnelke komt (asfalt, achteraan op de foto), en het pad op de Rik De Rycklaan (tegels, vooraan op de foto).



Deze doorsteek is wel degelijk voorzien op de plans. Maar op het oorspronkelijk plan van de gemeente staat die doorsteek loodrecht op de twee paadjes. We hebben daaraan een wijziging gevraagd, die getekend staat op ons plan. Fietsers rijden immers in een bocht van het ene naar het andere paadje. Daarom vroegen wij een gebogen doorsteek die een bocht maakt.

Als je nu goed op de foto kijkt, zie je links van de doorsteek een rechte (rode) lijn, en rechts een gebogen lijn. Zou dat een soort van compromis-oplossing zijn Knipoog Vraag

Aangezien fietsers hier in de twee richtingen rijden, en de haarspeldbocht van 180° heel scherp is, zou deze doorsteek wel zeker twee keer zo breed mogen zijn! Hij staat in alle geval breder getekend op ons plan! Hebben die plannenmakers ooit leren fietsen?
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 19-10-2021 17:55:01    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

In het begin van deze maand was het afgebakend wegje, naast de voorlopige oprit van Belgomine, versperd door een omgevallen baken. Dat omgevallen baken werd na enkele dagen terug recht gezet. Maar dat zal niet veel aarde aan de dijk gebracht hebben, want fietsers en voetgangers zouden dan nog altijd een grote plas moeten doorwaden.

Nu is dat anders "opgelost". Het afgebakend wegje is nu versperd door de afbakening zelf.



Ook fietsers en voetgangers moeten nu langs de voorlopige oprit van Belgomine. Daarbij kunnen fietsers gebruik maken van de deels kapotgereden balken die Belgomine in de greppel voor de boordsteen gelegd heeft. Dat verzacht de overgang wat.

Langs de andere kant van het afgebakend wegje, waar de toiletcabine staat, is de doorgang eveneens versperd.



Fietsers en voetgangers worden dus niet meer door de plas geleid Knipoog.

Aan het afgebakend wegje langs de kaaimuur ligt de afbakening trouwens ook voor een groot gedeelte tegen de grond.



Je hebt immers veel meer plaats als je niet achter de afbakening gaat Knipoog.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 21-10-2021 13:58:40    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Het "doorsteekje", dat de twee naast elkaar liggende wegen voor voetgangers en fietsers moet verbinden, is samen met de fietspaden op de Wilfordkaai gebetonneerd. Het ligt nu wat verscholen achter werfafsluitingen, waardoor het aan de aandacht ontsnapt was.



Via dit doorsteekje kunnen fietsers hun haarspeldbocht van 180° nemen, om van het fietstunnelke naar de Rik De Rycklaan omhoog te rijden, ofwel om na de afdaling van de Rik De Rycklaan naar het fietstunnelke te rijden.

Het is inderdaad afgewerkt met een gebogen en een rechte kant, zoals het met rode lijnen was aangeduid, en ... het is zeer smal om fietsers in twee richtingen te verwerken. Het is waarschijnlijk zelfs te smal om bijvoorbeeld fietsers met een fietskar in één richting op een gemakkelijke wijze te laten draaien! Was er geen plaats genoeg om een bredere doorsteek te maken, zoals op de plans voorzien was?

Op de plans was er voor elke rijrichting zelfs een apart vak voorzien!

Dit past weer echt in de toekomstvisie die Temse heeft voor het fietsverkeer Triest ... Of moeten we al blij zijn dat aan dit doorsteekje gedacht is, en dat fietsers niet tot op het einde moeten rijden om terug te keren?
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 25-10-2021 18:02:55    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Vroeger was hier een fietsrotondeke. Gelukkig zijn we daarvan verlost en wordt het hier wat meer normaal voor fietsers. Maar is dit echt een heel goed ontwerp?

De samenloop van "het deel van de openbare weg van de Rik De Rycklaan dat voorbehouden is voor het verkeer van voetgangers en fietsers" en het "jaagpad" dat vanuit het fietstunnelke komt, is aangelegd zoals op deze foto te zien is (foto genomen van op de Scheldebrug).



Evenals in de omgeving van de Consciencestraat, is ook hier grotendeels het oorspronkelijk plan gevolgd. Om dat te verduidelijken is hieronder een gedeelte van het oorspronkelijk plan links afgebeeld, hetzelfde gedeelte met onze aanpassingen staat rechts. De plans zijn gedraaid in dezelfde kijkrichting als de foto. De fietspaden(?) zijn oranje gekleurd.



Fietspaden(?) met een vraagteken, omdat ik niet weet of het werkelijk fietspaden zullen worden. Het "jaagpad" van de Vlaamse Waterweg is immers geen fietspad, en het pad op de Rik De Rycklaan is een "deel van de openbare weg dat voorbehouden is voor het verkeer van voetgangers en fietsers", aangeduid met een verkeersbord D10. Dus evenmin een fietspad. Wat zal het worden na de samenloop?

Als aanpassingen hadden wij voorgesteld:
  1. Een ruimere bocht vanaf het fietstunnelke naar de Wilfordkaai.
  2. Een vlottere bocht vanaf de Wilfordkaai naar het fietstunnelke (andere afbuiging van de wegmarkering).
  3. Een afgeronde doorsteek tussen Rik De Rycklaan en "jaagpad" van het fietstunnelke.
  4. Een "echt" fietspad op de Rik De Rycklaan en de Wilfordkaai.

Het eerste is er niet. Fietsers zullen dit wel "oplossen"! Als het gedeelte naast de bocht verhard wordt kunnen ze die bocht wat vlotter nemen Hihi.
De wegmarkering van het tweede moet nog aangebracht worden. Ik ben benieuwd ...
Het derde is langs één kant uitgevoerd. Hoera!
Het vierde blijft een vraagteken. Het zouden dan immers tweerichtingsfietspaden worden van amper 2 meter breed, het strikte minimum. Niet erg vooruitziend dus ...

De gemeente Temse zou rekening houden met onze aanbevelingen "in de mate van het mogelijke" ...
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 26-10-2021 17:43:23    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Toch een positieve noot bij dit alles: het opritje met ons merk wordt goed gebruikt. Het bewijst zijn nut Knipoog Uitroepteken



Dat is duidelijk merkbaar aan de bandensporen. Het begint zelfs al tekenen van slijtage te vertonen!
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 09-11-2021 19:51:06    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Ons opritje dat zijn dienst heeft bewezen heb ik weer weg genomen, want het heeft nu geen nut meer.

Het lag er om de op/afrit van de boordsteen wat comfortabeler te maken om de werken te omzeilen via de parkeerplaats onder de Scheldebrug. Maar dat is nu niet meer mogelijk. Ook dat gedeelte van de Wilfordkaai is nu opgebroken.



Vanaf het fietstunnelke kun je nu het pad (fietspad?) verder volgen voorbij de afsluiting.



Om het wat moeilijk te maken laat men de afsluiting tot halfweg het pad staan Triest.

Vanaf de Rik De Rycklaan moet je rechts over het resterende gras of door de modder rijden, om 90° achter die afsluiting uw weg te vervolgen naar de Wilfordkaai.



Maar let op! Er staan nog hindernissen!



Er is wat stuurmanskunst vereist om op het pad te blijven rijden. Je kunt eventueel ook naast het pad rijden. Zouden die plaatjes met "fietsers hier afstappen" niet beter hier staan?

Iets verder staat nog een gelijkaardige hindernis.



Maar aan de Temsica zul je zelfs met veel stuurmanskunst toch van de fiets moeten afstappen. Tussen haakjes, is hier niet wat weinig plaats voor voetgangers?



Vanaf hier zul je een eindje te voet verder moeten, met de fiets aan de hand. Rechtdoor naar de Wilfordkaai, linksaf naar de promenade of naar de trappen van de Scheldebrug of rechtsaf naar de Consciencestraat.

In de omgekeerde richting begin je met dit stukje te voet.

Als binnenkort aan de rijbaan gewerkt wordt, zal toch een tijdje voor niemand de doorgang mogelijk zijn, vrees ik.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 24-12-2021 19:34:41    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

De werken zijn nu voorbij en de weg is terug opengesteld voor alle verkeer. Zoals hierboven al gezegd, is het "doorsteekje" tussen de Rik De Rycklaan en het fietstunnelke nogal smal uitgevallen, om fietsers in de twee richtingen 180° te laten draaien.



Tussen haakjes, welke richting moeten fietsers hier nu nemen naar Steendorp? Een typisch duidelijke aanduiding voor fietsers in Temse!

Veel plaats om het breder te maken was er niet, tussen de verlichtingspaal en al die wegwijzers en verkeerstekens.

Als dat doorsteekje enkele meters verder gemaakt was, kon dat heel wat breder geweest zijn. Dar is veel meer plaats.



Fietsers zouden bovendien enkele meters minder ver moeten rijden om hun draaibeweging uit te voeren Knipoog. Aan de bandensporen in het gras te zien, zijn er trouwens heel wat fietsers die deze "kortere" weg nemen.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 08-02-2022 19:52:36    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Buiten alles wat foutloopt op de Wilfordkaai op het kruispunt met de Consciencestraat, is er nu ook aan de bocht van de Wilfordkaai en de Rik De Rycklaan een probleempje ontstaan. Niet zozeer voor fietsers, maar wel enkel en alleen voor bromfietsers klasse A.

Daarbij maak ik wel de veronderstelling, dat bestuurders van speed pedelecs en bromfietsen klasse B de regels van het verkeersreglement volgen, en zowel op dit gedeelte van de Wilfordkaai als op de Rik De Rycklaan op de rijbaan rijden!

Het fietspad op de Wilfordkaai is nu immers, anders dan vroeger, aangeduid met een gebodsbordD9.



Dat wil zeggen, dat enkel fietsers en bromfietsers klasse A zijn toegelaten. Maar als je onder de Scheldebrug door bent gereden en aan de Rik De Rycklaan komt, zie je dit.



(Let even niet op de fietswegwijzers naar Steendorp Knipoog Hihi.)

Vanaf hier is het pad richting station op de Rik De Rycklaan aangeduid met een gebodsbordD10, dus is het geen fietspad meer! Vanaf hier mogen geen bromfietsers meer op dat pad rijden, ook geen bromfietsers klasse A! Die moeten dus op deze plaats ...



... het fietspad verlaten over deze hoge boordsteen, en de Rik De Rycklaan oversteken om verder te rijden ...

Dat is overduidelijk niet voorzien Hihi Knipoog ...


In de omgekeerde rijrichting is het een beetje anders, maar toch gelijkaardig. Als je de Rik De Rycklaan oprijdt vanaf het station is dat pad natuurlijk evenzeer aangeduid met een gebodsbord D10 ...



... dus eveneens in deze rijrichting verboden voor alle bromfietsen, ook klasse A. Die moeten op de rijbaan van de Rik De Rycklaan rijden.

Maar bij het naderen van de Scheldebrug begint er rechts van de rijbaan plots een fietspad, aangeduid met een gebodsbord D9.



Dat fietspad moet dan weer verplicht gebruikt worden door bromfietsers klasse A! Die moeten bijgevolg op deze plaats via de kasseitjes en over de hoge boordsteen op het fietspad zien te geraken.

Ook dat is overduidelijk evenmin voorzien Hihi Knipoog ...

Niet alleen fietsers, maar ook bromfietsers krijgen hun deel van de problemen met het verkeersreglement Hihi.

Ik vraag mij trouwens af, in hoeverre bromfietsers en bestuurders van speed pedelecs zich aan deze regels houden, en niet rijden op paden aangeduid met een D10. Wordt dat wel gecontroleerd? Wordt daar wel de aandacht op gevestigd?

De gemeente Temse benadrukt zozeer op verschillende plaatsen (zoals bijvoorbeeld hier) voor fietsers met een verbodsbordC11 dat ze niet op fietspaden mogen rijden links in de rijrichting als dat niet is aangeduid met een gebodsbord D7 of D9. dat is een verkeersregel, die niet nog eens moet benadrukt worden met een onnodig verkeersbord.

Maar als de gemeente Temse dat zo graag doet voor fietsers, waarom plaatst ze dan ook voor bromfietsers geen even onnodige verbodsbordenC9 bij elk gebodsbordD10?
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 28-02-2022 19:18:02    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Heel toevallig (alweer) valt mij iets op.

Dit is een recente foto van de "doorsteekjes" tussen de twee paden op de Rik De Rycklaan: het betegeld pad dat de Rik De Rycklaan volgt en het asfalten pad naar het fietstunnelke. Er is een "brede niet-gebetonneerde doorsteek" en een "smalle gebetonneerde doorsteek" tussen deze twee paden.



Deze foto is genomen kijkend naar de Wilfordkaai. De "brede niet-gebetonneerde doorsteek" lijkt logischer om te gebruiken dan de verder afgelegen "smalle gebetonneerde doorsteek" om van het ene pad naar het andere te rijden. Op voorwaarde dat het niet te smerig is, natuurlijk, juist omdat dit gedeelte niet gebetonneerd is.

Onderstaande foto van dezelfde plaats is einde 2021 genomen met de rug naar de Wilfordkaai.



Merk je de verplaatsing van de verlichtingspaal?

Die staat nu niet meer hinderlijk dicht tegen de "smalle gebetonneerde doorsteek" (waardoor die wat breder zou kunnen gemaakt worden) maar is verplaatst en staat nu in de "brede niet-gebetonneerde doorsteek" (waardoor die wat minder breed zou kunnen gemaakt worden).

Wat zou daarvan de bedoeling zijn?

Zou men niet beter de "smalle gebetonneerde doorsteek" verwijderen, ontharden en beplanten en de "brede niet-gebetonneerde doorsteek" verharden zodat fietsers een comfortabeler doorsteek krijgen op een logischer plaats tussen deze twee paden?

Hopelijk trekt men het hekwerk niet door tot tegen die verlichtingspaal!
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 16-03-2022 22:00:25    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Het probleem van de bromfietsers klasse A is ter sprake gebracht op ons overleg met de mobiliteitsdienst van 16 maart 2022. Daar is gezegd dat dit alleen kan opgelost worden met een andere signalisatie, wat inderdaad zo is. Ik heb al lang gewezen op de rare en inconsistente signalisatie van het "fiets"pad op de Rik De Rycklaan en aan het station.

Het was niet duidelijk of hier gevolg aan zal gegeven worden.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 10-07-2022 13:59:52    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Op het overleg met de mobiliteitsdienst op 27 april 2022 is genoteerd op het verslag dat het "bord zal gedraaid worden".

De fietswegwijzer naar Steendorp, die vanaf de Rik De Rycklaan zichtbaar zou moeten zijn, is inderdaad wel een beetje gedraaid tegenover vroeger maar blijft in een slechte stand staan. Hij wijst nog altijd naar de Rik De Rycklaan om naar Steendorp te fietsen, terwijl het de bedoeling is om fietsers via het tunnelke te leiden naar het 'jaagpad' via Belgomine en de Scheldedijk, dus via het wegje links.



Tussen haakjes, voor fietsers die van de Wilfordkaai komen wijst de bovenste fietswegwijzer ook meer naar de Rik De Rycklaan dan naar de linkse weg via het tunnelke. Temse brengt blijkbaar graag fietsers in verwarring in het fietsparadijs.

De 'gedraaide' fietswegwijzer is eigenlijk bedoeld voor fietsers die van de Rik De Rycklaan komen. Maar kun je deze fietswegwijzer naar Steendorp wel zien als je van de Rik De Rycklaan komt?



Zou het slechte wil zijn, of gewoon domheid?
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 17-07-2022 18:56:12    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Op dit prentje van hiervoor (waarop je de fietswegwijzer naar Steendorp niet kunt zien) ...



... kun je helemaal rechts nog een wijziging zien. We hadden het immers vroeger al over het probleem van de bromfietsers klasse A, die hier vanaf de rijbaan van de Rik De Rycklaan op het voor hen verplicht fietspad moeten wippen wegens een gebodsbordD9. Die D9 is nu vervangen door een D7.



Daarmee blijft evenwel het probleem van de bromfietsers klasse A bestaan, en is nu dit probleem uitgebreid naar bromfietsers klasse B en bestuurders van speed pedelecs. Nu is dat fietspad immers eveneens verplicht voor hen vanaf hier, en moeten ook zij vanop de rijbaan op het fietspad springen.

Temse heeft er een aardje van om een zootje te maken van verkeersaanduidingen voor fietsers. Zou dat het gevolg zijn van de bespreking van dit probleem tijdens ons ons overleg met de mobiliteitsdienst van 16 maart 2022?

Maar het is nog niet alles.

Het pad op de Rik De Rycklaan blijft voorbehouden voor fietsers en voetgangers door de D10.



Alle bromfietsers en bestuurders van speed pedelecs moeten dus nog altijd op de rijbaan van de Rik De Rycklaan rijden. Pas als ze vanaf de Rik De Rycklaan naar de Wilfordkaai rijden, moeten ze op het fietspad vooraleer ze onder de scheldebrug rijden.

Maar ... als ze in de omgekeerde richting rijden en van de Wilfordkaai komen, mogen bromfietsers klasse B en bestuurders van speed pedelecs nog altijd niet op het fietspad richting Rik De Rycklaan. Dat is nog altijd aangeduid met een D9, dus enkel verplicht voor fietsers en bromfietsers klasse A, verboden voor bromfietsers klasse B en bestuurders van speed pedelecs.



Dit is nog een voorbeeld van het logisch aanbrengen van verkeersborden voor fietsers in Temse. Is dit ook slechte wil of domheid?
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 13-11-2022 10:26:18    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
...
Maar ... als ze in de omgekeerde richting rijden en van de Wilfordkaai komen, mogen bromfietsers klasse B en bestuurders van speed pedelecs nog altijd niet op het fietspad richting Rik De Rycklaan. Dat is nog altijd aangeduid met een D9, dus enkel verplicht voor fietsers en bromfietsers klasse A, verboden voor bromfietsers klasse B en bestuurders van speed pedelecs.
...
(Zie hierboven.)

We zijn nu vier maanden verder, de wegcode is ondertussen op heel wat punten gewijzigd voor fietsers. Nu is die D9 op het fietspad richting Rik De Rycklaan vervangen door een D7.



Het maakt nu niet zoveel meer uit (door de wijzigingen van de wegcode) maar de aanduiding van de fietspaden is toch wat logischer geworden. Vanaf het "jaagpad" naast Belgomine of vanaf het station tot hier is het fietspad nu heel de weg aangeduid met verkeersborden D7.
Enkel in de omgekeerde richtingen, dus vanaf hier, zijn de "fietspaden" op het kruispunt met de Rik De Rycklaan nog altijd aangeduid met een verkeersbord D10. Vanaf die plaats zijn het dus geen fietspaden meer, maar delen van de openbare weg die voorbehouden zijn voor enkel voetgangers en fietsers en gelijkgestelde weggebruikers.
Maar ... Hoeveel fietsers, voetgangers en andere weggebruikers weten dat?

Belangrijker dan deze verandering van D9 naar D7 is een mogelijke aanpassing aan dit fietspad zelf.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 14-11-2022 08:52:27    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Op het overleg met de mobiliteitsdienst op 4 oktober 2022 is nogmaals bevestigd dat de fietswegwijzers naar Steendorp logischer zullen geplaatst worden.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 30-11-2022 19:39:11    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
Op het overleg met de mobiliteitsdienst op 4 oktober 2022 is nogmaals bevestigd dat de fietswegwijzers naar Steendorp logischer zullen geplaatst worden.
(Zie hierboven.)

Als je nu van de Rik De Rycklaan naar de Wilfordkaai fietst, kun je inderdaad de fietswegwijzer naar Steendorp duidelijk zien.



Dat kon je hiervoor niet. Dit is dus verbeterd Goed zo!.

Maar als je van de Wilfordkaai komt, wijst de fietswegwijzer naar Steendorp toch nog altijd meer naar de Rik De Rycklaan dan naar de linkse weg naar het fietstunnelke, de juiste weg naar Steendorp.



Ik denk dat het ook hier duidelijker zou zijn als de fietswegwijzers naar het station en naar Steendorp van plaats gewisseld worden. Maar ja ...
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken


Berichten van afgelopen:   

    -> Temse - Wilfordkaai

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 


 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar:  


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum

This contents of this page are in no way endorsed by the Mozilla Foundation
Mozilla_Firefox theme created by Plastikaa © 2005