|
Een nieuw fietspad in de Doornwijk? |
|
|
|
Jozef Van Breuseghem
Site Admin
|
|
|
|
|
Geplaatst: 22-06-2016 21:37:17 Onderwerp: |
|
|
|
|
Jozef Van Breuseghem schreef: |
... Zou men er nu bij de afwerking aan denken om deze rioolrooster op een minder gevaarlijke plaats te leggen? |
(Zie hierboven.)
De rioolrooster ligt op een andere plaats, die iets minder gevaarlijk is dan voorheen.
Zou dat het gevolg zijn van enig nadenken? Ik denk dat het eerder een toevalstreffer is . Als er ernstig over nagedacht zou zijn, dan zou deze rioolrooster nog verder uit de weg gelegen hebben.
Maar het is nu toch minder gevaarlijk dan voorheen. Niet alleen door de ligging van het rooster, maar ook door het ander model van gleuven, waardoor er veel minder kans is dat er een fietswiel in blijft haken. Het is tevens vermeldenswaard dat de greppel, waar men doorheen moet fietsen, niet hinderlijk diep meer is.
Ik vraag mij alleen af, waarom het andere uiteinde van dit wegje nu nog afgesloten blijft aan de Piet Pienter en Bert Bibberlaan.
Maar wie er door wil, kan dat doen tussen de afsluiting en de paal, of langs de andere kant van de paal.
Daar is trouwens al het begin van een olifantenpaadje zichtbaar . _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like. |
|
Terug naar boven |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Pagina 1 van 1 |
Tijden zijn in GMT + 1 uur
|