Geplaatst: 09-03-2021 16:04:13 Onderwerp:
Vandaag, dinsdag 9 maart 2021, heb ik AWV gemeld dat hun bordje B1 verkeerd geplaatst is. Tevens heb ik uitgelegd waarom de voorrang op de fietspaden langs de N16 in Temse niet logisch is, zoals ik het hier en hier heb uitgelegd.
Van de gelegenheid heb ik bovendien gebruik gemaakt om bredere tweerichtingsfietspaden te vragen langs de N16, omdat fietsers vanuit de Laagstraat en de Dweersstraat de N16 al lang niet meer kunnen oversteken naar het 'juiste' fietspad in hun rijrichting, en ofwel grote omwegn moeten afleggen, ofwel het fietspad in de verboden tegenrichting gebruiken. Postbodes met hun brede fietsen doen dat trouwens en vormen een hinderend gevaar voor fietsers die het fietspad in de goede richting gebruiken.
Ik ben benieuwd naar hun antwoord . _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Geplaatst: 29-03-2021 10:39:10 Onderwerp:
In een ingediend bezwaarschrift in verband met de herinrichting van het kruispunt Hoogkamerstraat - N16, heb ik gevraagd om het nodige te voorzien om van de fietspaden op de N16 tweerichtingsfietspaden te maken. _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Pagina 2 van 2
Ga naar pagina Vorige1, 2 Tijden zijn in GMT + 1 uur