Er kwam dadelijk reactie van de mobiliteitsdienst. Mijn opmerkingen zullen besproken worden op de 'verkeerscel' met de schepen van mobiliteit, want een wijziging van de voorrang (wat ik eigenlijk niet vraag) is een ingrijpende maatregel.
Maar mijn opmerkingen worden zeker niet weggewuifd of tegengesproken. Men spreekt zelfs van 'een erfenis uit het verleden', wat inderdaad zo is! In het verleden werden fietsers als kneusjes behandeld in Temse, niet als bestuurders. Nu waait er wel degelijk een nieuwe wind op de dienst mobiliteit . _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Er is beslist dat er pas aanpassingen zullen uitgevoerd worden als dit kruispunt opnieuw geasfalteerd wordt.
Welke aanpassingen dit zullen zijn is niet nader bepaald. En wanneer dit kruispunt opnieuw zal geasfalteerd worden weet ik ook niet. Aangezien het asfalt op dit kruispunt er nog heel goed bijligt, zou dat nog wel enkele jaartjes kunnen duren. Het aanpassen van de wegmarkering kan toch wel wat sneller uitgevoerd worden, vind ik.
Maar het zal in alle geval aangepast worden , hopelijk in goede zin. _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Pagina 2 van 2
Ga naar pagina Vorige1, 2 Tijden zijn in GMT + 1 uur