Het is nu 19-04-2024 03:37:12
Onbeantwoorde berichten bekijken

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
 Auteur   Bericht 

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 29-10-2019 10:46:34    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Dit is een detail van de tekening van de sigmawerken in het Groot Broek in Waasmunster en het Klein Broek in Elversele en Tielrode (klik om nog meer te vergroten).



Het toont het gedeelte van de weg van de N41 naar de Mirabrug. Daar is inderdaad een binnendijk getekend met voorzieningen voor fietsers en wandelaars, maar die ligt op dezelfde plaats als waar nu de brede asfaltweg ligt van de N41 naar de Mirabrug. Die asfaltweg zelf staat niet op de tekening, behalve misschien dat grijs lijntje dat vertrekt vanaf de aanduiding "n41".

Rijden fietsers daar toch nog op dezelfde weg als de automobilisten? Erg duidelijk is het niet.

Hopelijk krijgen fietsers en voetgangers een afgescheiden en veilige weg, eventueel via de binnendijk, als verbinding tussen de Mirabrug en de rotonde van de Duivenhoek.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

luk





Geregistreerd op: 10 Mei 2017
Berichten: 103

     
Bericht Geplaatst: 29-10-2019 11:56:06    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Inderdaad niet allemaal duidelijk. Maar de mogelijkheden zijn er wel. Een breed comfortabel fietspad op de ringdijk aansluitend op het aanliggende dubbelrichtingsfietspad op de Pontweg tot het rondpunt.
Een vraag die ik me wel stel: hoe fiets je van daar uit naar de Dorpsstraat Elversele?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 25-11-2019 19:57:11    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Fietsers die op de Pontweg (of de Drapstraat) van de Mirabrug naar de N41 rijden, moeten door steeds meer kiezels rijden, die de auto's op het asfalt achterlaten na hun vertrek van de parkeerplaatsen van De Koolputten.



Maar de toekomst biedt nog meer!

Het wordt duidelijker hoe je in de zeer nabije toekomst zult moeten rijden als je verder wilt fietsen langs de binnendijk rond het Groot Broek richting Waasmunster. Langs de durmedijk zal dat immers niet meer mogelijk zijn. Je zult dan ook op deze plaats de Pontweg (of de Drapstraat) moeten oversteken.



Hier stopt namelijk het fietspad langs de binnendijk, en sluit dit aan bij de Pontweg.



Daarna verwijdert dat fietspad langs de binnendijk rond het Groot Broek zich steeds verder van de Pontweg. Kijk naar het blauwachtig horizontaal asfaltstreepje in het midden van de foto.





En wie verder langs de Pontweg fietst, zal die ook moeten oversteken dicht bij de N41 naar het tweerichtingsfietspad langs de N41, richting rotonde Duivenhoek.

Aan het begin (of het einde) van dat tweerichtingsfietspad is de Drapstraat tegenwoordig een echte drabstraat geworden, door het grondtransport van de sigmawerken.



Men is nu namelijk bezig met de aanleg van de onderdoorgang van de N41, en de aansluiting van de durmedijk op de N41 en op de binnendijk rond het Klein Broek, dus langs de andere kant van de N41. Vermoedelijk zal op die aansluiting naast fietsverkeer ook autoverkeer kunnen rijden om de N41 niet meer te moeten oversteken. Dat is "veiliger", maar zal dat ook veiliger zijn voor al het fietsverkeer op de binnendijk? Dat moeten we nog even bekijken!

Maar nu een deel van de Pontweg een modderpoel is, rijden alle fietsers langs één kant van de Pontweg om de modder te ontwijken. Dat is de kant langs waar eigenlijk het tweerichtingsfietspad zou moeten worden doorgetrokken op de hele Pontweg, namelijk langs de andere kant van de parkeerplaatsen. Dan moeten fietsers die van de Mirabrug komen de straat niet meer oversteken, noch om naar de binnendijk te rijden, noch om naar de Duivenhoek te rijden. Wie vanaf de binnendijk rond het Groot Broek naar de Duivenhoek wil fietsen, moet dan evenmin twee keer de Pontweg oversteken.

We zullen dit vragen, zowel aan de Vlaamse Waterweg, als aan het Agentschap Wegen en Verkeer.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 28-11-2019 15:18:32    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
...
We zullen dit vragen, zowel aan de Vlaamse Waterweg, als aan het Agentschap Wegen en Verkeer.
(Zie hierboven.)

Vandaag, 28 november 2019, is een e-mail verstuurd naar de Vlaamse Waterweg en naar het Agentschap Wegen en Verkeer, met de vraag om een tweerichtingsfietspad aan te leggen langs de westkant (naast de nieuwe binnendijk) van deze Pontweg.

We hopen op steun van Fietsersbondafdeling Hamme-Waasmunster, en van de verschillende gemeentediensten mobiliteit. Maar naar het schijnt zou de gemeente Waasmunster niet happig zijn Triest ... Een beetje onbegrijpelijk, toch.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 30-11-2019 11:09:44    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

In Het Nieuwsblad van zaterdag 30 november 2019 worden we nog eens herinnerd aan de gevolgen van het ongeval van 31 augustus 2018 op deze Pontweg (klik om te vergroten).



Conflicten tussen fietsers en automobilisten op deze weg kunnen perfect vermeden worden door een goed afgescheiden tweerichtingsfietspad aan te leggen, langs de kant van de nieuwe binnendijk, dus langs de andere kant van de weg dan de parkeerplaatsen, zoals we dat vragen.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

luk





Geregistreerd op: 10 Mei 2017
Berichten: 103

     
Bericht Geplaatst: 30-11-2019 14:09:10    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Zo is dat. Fietsersbond Hamme Waasmunster deelt dit standpunt en vraagt aan de betrokken overheden om.hun verantwoordelijkheid te nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 06-01-2020 18:00:18    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Op onze vraag van 28 november 2019 heeft het Agentschap Wegen en Verkeer (AWV) al gereageerd op 2 december 2019. Onze vraag heeft toen referentienummer KM-2019-46387 gekregen, en ze zouden er zo snel mogelijk op terugkomen.

Dat terugkomen is vandaag gebeurd op 6 januari 2020, met de melding dat die plaats een gemeenteweg betreft, de N470a in Temse ... Daarom heeft AWV deze melding overgemaakt aan het gemeentebestuur van Temse voor verdere opvolging.

Eigenlijk weten we nu officieel bij wie we moeten zijn. Maar zal dit bevorderlijk zijn voor deze zaak?
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 01-02-2020 10:41:04    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Dit stond te lezen in Het Nieuwsblad van zaterdag 1 februari 2020.



Een typisch ongeval waarvan we voorspeld hebben dat het zou gebeuren.
Jozef Van Breuseghem schreef:
...
... Bovendien moeten fietsers langs deze kant van de rijbaan beducht zijn voor geparkeerde auto's die achteruit, zonder zicht op aankomende fietsers, deze parkeerplaatsen zullen verlaten.

Deze hinder en dat mogelijk gevaar kan vermeden worden.
...

Dit ongeval met een bromfietser kan even goed met een fietser gebeuren, en zal ook nog met fietsers gebeuren. Daarom vragen we een veilig tweerichtingsfietspad langs de andere kant van Pontweg, weg van die parkeerplaatsen, desnoods naast of bovenop de nieuwe dijk. Langs die kant is er geen enkel kruispunt met het gemotoriseerd verkeer, en moeten fietsers evenmin de Pontweg nog oversteken nabij de N41.

We zijn nog altijd het ongeval van 31 augustus 2018 niet vergeten!
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 14-04-2020 09:10:07    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
...
Hopelijk krijgen fietsers en voetgangers een afgescheiden en veilige weg, eventueel via de binnendijk, als verbinding tussen de Mirabrug en de rotonde van de Duivenhoek.
(Zie een vorige post.)

Mogelijk, en hopelijk is de Vlaamse Waterweg daarmee bezig?



Op deze foto is toch duidelijk te zien dat het pad op de nieuwe dijk vanaf de Mirabrug verhard wordt.

Zou dat een asfalten pad op de dijk kunnen worden, waarmee fietsers de Pontweg naast de dijk met al die dwarse parkeerplaatsen kunnen vermijden?

Laat ons hopen Uitroepteken Uitroepteken

Laat ons eveneens hopen dat dit pad verder op een vlotte en veilige wijze zal aansluiten op het nieuwe pad langs de nieuwe dijk, en op het fietspad langs de N41.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 17-04-2020 07:56:20    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
...
Op deze foto is toch duidelijk te zien dat het pad op de nieuwe dijk vanaf de Mirabrug verhard wordt.

Zou dat een asfalten pad op de dijk kunnen worden, waarmee fietsers de Pontweg naast de dijk met al die dwarse parkeerplaatsen kunnen vermijden?

Laat ons hopen Uitroepteken Uitroepteken

Laat ons eveneens hopen dat dit pad verder op een vlotte en veilige wijze zal aansluiten op het nieuwe pad langs de nieuwe dijk, en op het fietspad langs de N41.
(Zie hierboven.)

Even verderop lijkt het er op dat dit toch volledig anders zal aflopen Triest Triest ...

Het pad op de nieuwe dijk wordt immers over de hele lengte van een dergelijke verhardingslaag voorzien. En voor zover ik weet zal het bovenpad van de dijk niet overal geasfalteerd worden.

Dit is de plaats waar die nieuwe dijk afwijkt van de Pontweg, en waar het geasfalteerde pad naast deze binnendijk aansluit op de Pontweg, helemaal rechts op de foto.



Van op de dijk zou men het pad op de dijk met een zachte helling kunnen laten aansluiten op dat kruispunt van het pad naast deze binnendijk met de Pontweg. Op de zijkant van de nieuwe dijk is daarvoor meer dan plaats genoeg. Dat is duidelijk op deze foto te zien, met de gebouwen van De Koolputten op de achtergrond. Het pad op de dijk loopt immers in die richting.



Maar eveneens in die richting staan reeds enkele jonge boompjes geplant, die in de weg zullen staan voor die helling vanaf de dijk. Het bouwmateriaal dat hier klaar ligt, wijst er evenmin op dat er een helling zal aangebracht worden, want dat zijn volgens mij ... trappen! (Het zijn er wel veel ...)



Nochtans zou vanaf hier een tweerichtingsfietspad kunnen aangebracht worden langs de linkerkant van deze Pontweg tot aan de N41, waardoor fietsers deze rijbaan niet meer hoeven over te steken. Desnoods kan de rijbaan langs de rechterkant wat verbreed worden, als de totale breedte onvoldoende is voor een afgescheiden tweerichtingsfietspad en twee rijvakken voor het autoverkeer. Maar ...



... Het lijkt er meer op dat aan de overkant van de Pontweg plaats gemaakt wordt, om deze betonstrook te verlengen om daarvan een enkelrichtingsfietspad te maken!



Dat kun je immers merken aan het einde van die betonstrook. Daar is vanaf dat zogenaamd "fietspad" al een oversteekplaats voor fietsers geschilderd naar het tweerichtingsfietspad aan de linkerkant van de Pontweg, dat aansluit op het tweerichtingsfietspad van de N41. Tussen haakjes, dat tweerichtingsfietspad is niet wettelijk aangeduid als fietspad!



Als het zo uitgevoerd wordt zullen fietsers de Pontweg dus twee keer moeten oversteken.

Het zou toch veel logischer, veiliger en comfortabeler zijn voor fietsers om gewoon dat tweerichtingfietspad langs één kant van de Pontweg te houden, tot aan het kruispunt met het pad langs de binnendijk, en vanaf daar een zachte helling aan te leggen op de dijk richting De Koolputten, en dat stukje op de dijk ook te asfalteren. Fietsers moeten dan niet meer langs de dwarsparkeerplaatsen van De Koolputten rijden, waardoor alle hinder en gevaar daarvan eveneens vermeden wordt.

Deze zienswijze zal waarschijnlijk veel te logisch zijn om uit te voeren, maar toch heeft Fietsersbond Temse dit voorgesteld aan ons gemeentebestuur Triest ... Ze zullen niet kunnen zeggen dat ze dit nooit geweten hebben Hihi ...
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 18-04-2020 07:01:51    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
...
... maar toch heeft Fietsersbond Temse dit voorgesteld aan ons gemeentebestuur Triest ...
(Zie hierboven.)

Het gemeentebestuur heeft dadelijk geantwoord, bij monde van de fietsambtenaar. Die ziet de zaak positief in, omdat:
  • Een aantal dingen in verband met de signalisatie besproken zijn, en waaraan de Vlaamse Waterweg meewerkt om die te voorzien en aan te brengen.

  • Een fietsstraat voorzien wordt.

Daar zijn dan toch wel wat bedenkingen bij te maken!

Wij willen de kiezels op het asfalt vermijden dat van al die parkeerplaatsen komt, en wij willen het gevaar vermijden van de achteruit rijdende auto's van de dwarse parkeerplaatsen. Wij willen de Pontweg evenmin nodeloos oversteken, zeker niet nabij de N41. Daarom willen wij een afgescheiden tweerichtingsfietspad langs één kant van de Pontweg, langs de andere kant van de parkeerplaatsen, in het verlengde van het stukje tweerichtingsfietspad dat er al ligt in het begin van de Pontweg aan het kruispunt met de N41.

Dat tweerichtingsfietspad zal dan bovendien perfect aansluiten aan het nieuwe geasfalteerde pad langs de nieuwe binnendijk van het Groot Broek.

Dat bereik je niet met wat signalisatie! Over welke signalisatie gaat het trouwens? Wij hebben geen signalisatie gevraagd!

Dat bereik je evenmin met een fietsstraat! Ook dat hebben we niet gevraagd! Bovendien zou een fietsstraat speciaal moeten ingericht worden, waardoor het duidelijk is dat de straat vooral door fietsers gebruikt wordt. Gaat men de Pontweg dan volledig herinrichten? Nu ziet de straat er zeker niet uit als een fietsstraat, met op het einde de parkeerplaats is voor een honderdtal auto's!

Ik zie het nog altijd niet goed aflopen Triest ...
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 28-04-2020 07:12:54    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Om zeer duidelijk te maken wat we bedoelen, hebben we op 24 april 2020 de volgende e-mail verstuurd naar onze schepen van mobiliteit en naar onze fietsambtenaar:
Citaat:
Geachte ...


We (Fietsersbond Temse) bewonderen de positieve ingesteldheid van onze fietsambtenaar, maar we blijven toch met vragen zitten over die signalisatie en die fietsstraat op de Pontweg in Elversele.

Het is onze bedoeling om fietsers ver weg te houden van de parkeerplaatsen van 'De Koolputten'. Het asfalt ligt er dikwijls bezaaid met kiezelsteentjes van de parkeerplaatsen. Dat is minstens onaangenaam om over te rijden, maar erger is mogelijk (lekke banden, onderuitschuiven, ...). De achteruitrijdende auto's uit de dwarse parkeerplaatsen vormen bovendien een gevaar voor passerende fietsers. Op de brede Pontweg zelf ontwikkelen autobestuurders soms een gevaarlijke onaangepaste snelheid voor de fietsers die daar ook rijden. De ongevallen die daar al gebeurd zijn spreken voor zich.

Daarom vraagt Fietsersbond Temse én Fietsersbond Hamme-Waasmunster een afgescheiden tweerichtingsfietspad vanaf 'De Koolputten' tot op de N41. Zie onze vorige e-mail met foto's van 17 april 2020.

Vanaf 'De Koolputten' kan dat verwezenlijkt worden op de nieuw aangelegde binnendijk, tot die binnendijk de Pontweg verlaat. Het tweerichtingsfietspad kan daar de binnendijk met een zachte helling verlaten om samen met het geasfalteerde pad naast de binnendijk aan te sluiten op de Pontweg. Met deze ingreep vermijden fietsers de parkeerplaatsen.

Vanaf de aansluiting van het geasfalteerde pad naast de nieuwe binnendijk aan de Pontweg, kan langs de westzijde van de Pontweg een afgescheiden tweerichtingsfietspad aangelegd worden, dat aansluit bij het tweerichtingsfietspad van de N41.

Dat tweerichtingsfietspad op de Pontweg zelf is wel degelijk mogelijk. Met de betonstrook (zogenaamd "fietspad", zie vorige e-mail) inbegrepen, is de Pontweg 9,23 à 9,34 meter breed. Zelf gemeten. De aanbevolen breedte van een tweerichtingsfietspad is 2,50 meter, met een tussenstrook van 1 meter van de rijbaan verwijderd (Vademecum Fietsvoorzieningen). De nodige breedte van een rijstrook voor autoverkeer bij 30km/u (zoals in de voorziene fietsstraat) is 2,80 meter (Dienstorder MOW/AWV/2012/4 van 26 maart 2012). Twee rijstroken, een tussenstrook en een tweerichtingsfietspad hebben dan samen een breedte van 9,10 meter. Dat is nog altijd minder dan de totale breedte van de Pontweg. Het autoverkeer moet dan wel gebruik maken van de betonstrook, maar als men fietsers daarop laat rijden, moet dat zeker met auto's lukken.

Signalisatie kan niets verhelpen aan de kiezelsteentjes, noch aan de gevaren van de dwarse parkeerplaatsen of van de overdreven snelheden. En als de brede auto-boulevard, die de Pontweg nu is, een fietsstraat wordt, zal die dan helemaal heringericht worden om er als een fietsstraat uit te zien? Kan een dergelijke brede auto-boulevard, met op het einde parkeerplaatsen voor een honderdtal auto's, ooit een echte fietsstraat worden?

Als deze auto-boulevard "omgevormd" wordt tot een fietsstraat door middel van enkele verkeersbordjes en wat verf op het wegdek, vrees ik dat Fietsersbond Temse en Fietsersbond Hamme-Waasmunster met zwarte vlaggen en rouwbanden zullen aanwezig zijn bij de inhuldiging.

We blijven wat op onze honger zitten ... Misschien moeten we inderdaad eens vergaderen via een digitaal kanaal.


Met vriendelijke groeten,
...

Onze fietsambtenaar had in haar antwoord immers voorgesteld om via een digitaal kanaal te vergaderen, omdat het nu moeilijk is om 'face-to-face' te communiceren. Maar tot nu toe is op deze laatste e-mail van ons geen antwoord gekomen.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 31-05-2020 07:28:08    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Tussen haakjes: dat kiezeltjes gevaarlijk zijn voor fietsers wordt bewezen door dit ongeval.

Dat toont de zieligheid aan van enkele reacties op facebook.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 08-06-2020 15:30:38    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Naar het schijnt zou de Pontweg toch geen fietsstraat worden ... Gelukkig maar! Zou dat komen door onze e-mail van 24 april 2020 Hihi Vraag

Men denkt na over een andere veilige oplossing voor fietsers ... (Wij hebben die al, hier!)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6037
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 29-09-2020 09:41:43    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Op onze laatste vergadering met de mobiliteitsdienst van Temse, op woensdag 23 september 2020, hebben we vernomen dat er plannen gemaakt worden om een fietspad op de Pontweg aan te leggen zoals wij het ook in gedachte hadden!

Zou er dan toch eindelijk eens iets gemaakt worden voor fietsers zoals wij het voorstellen?

Er is wel nog onderzoek nodig door de Vlaamse Waterweg. Daarbij dient nog onderhandeld te worden met Waasmunster. Een groot gedeelte van het fietspad komt immers op grondgebied Waasmunster.

In afwachting van een definitieve oplossing zouden flexipaaltjes geplaatst worden om fietsers te beschermen.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken


Berichten van afgelopen:   

    -> Elversele - N41 (Nieuwe Steenweg & Pontweg)

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 


 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Pagina 1 van 4 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar:  


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum

This contents of this page are in no way endorsed by the Mozilla Foundation
Mozilla_Firefox theme created by Plastikaa © 2005