Maar de gemeente geeft het niet op om auto's, vrachtwagens en autobussen van het fietspad weg te houden in de Hoogkamerstraat. De zebra's hebben nu gezelschap gekregen van een aantal paaltjes tussen het fietspad en de rijbaan, voornamelijk tussen de kruispunten met de Rozenlaan en de Roeland Lefèvrestraat.
Ik ben vergeten na te zien of het flexi-paaltjes zijn, die wegbuigen als je er tegenaan rijdt en daarna hun oorspronkelijke stand weer innemen. Ik hoop het, want anders blijven die paaltjes na elke aanrijding schuin over het fietspad hangen ...
We zullen dat wel merken als de werken aan het kruispunt met de N16 beëindigd zijn en het opnieuw drukker wordt in deze straat. _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Geplaatst: 08-06-2022 08:39:38 Onderwerp:
Jozef Van Breuseghem schreef:
...
Ik ben vergeten na te zien of het flexi-paaltjes zijn, die wegbuigen als je er tegenaan rijdt en daarna hun oorspronkelijke stand weer innemen. Ik hoop het, want anders blijven die paaltjes na elke aanrijding schuin over het fietspad hangen ...
...
Een hele gerusstelling voor fietsers, want ook die kunnen daar gemakkelijk tegenaan rijden. _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum