Geplaatst: 07-02-2017 11:33:20 Onderwerp:
De put in het fietspad is al hersteld
Het kan dus wel snel gaan, en er ligt nu geen onaangename bult op het fietspad. Nu maar afwachten of de herstelling weerstaat aan de auto's, vrachtwagens en autobussen die over het fietspad rijden ... _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
En blijkbaar weerstaat de herstelling daar niet aan, want er ligt opnieuw een diepe put in dat "herstelde" fietspad.
Dit is trouwens niet de enige put in dat fietspad. Nog geen twintig meter daarvoor zorgt een weggesleten stuk asfalt van een vroegere "herstelling" voor nog een put in datzelfde fietspad.
Het is medegedeeld aan onze dienst mobiliteit en het is gemeld. Mijn melding heeft referentienummer KM-2019-39701 gekregen. _________________ Queen:
Geplaatst: 19-11-2019 11:33:07 Onderwerp:
Er kwam niet direct reactie op mijn melding, maar de putjes zijn ondertussen zelfs al enkele dagen geleden hersteld . En dat is het voornaamste.
De eerste herstelling is bijna onzichtbaar door de afgevallen bladeren, ...
... maar de herstelling is wel voelbaar . Wat verderop aan de tweede put liggen minder bladeren.
Weer hoop ik dat deze herstelling zal weerstaan aan de auto's, vrachtwagens en autobussen die over het fietspad rijden, zoals vorige keer. _________________ Queen:
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum