Geplaatst: 14-07-2017 18:22:19 Onderwerp:
Op 12 juli 2017 om 15:33 ontving ik antwoord van Wegen en Verkeer Oost-Vlaanderen op mijn melding 066907FFC0. De wegentoezichter is ter plaatse geweest en heeft geen problemen met verkeersborden kunnen vaststellen, alle borden staan correct, zegt AWV ...
Mogelijk is de situatie ondertussen opgelost, ik zal nog eens ter plaatse moeten gaan kijken, maar op de foto's hierboven is duidelijk zichtbaar dat een bord 180° gedraaid is ... _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Dat kan (nog) niet gezegd worden van een gelijkaardig gedraaid verkeersbord in de Hoogkamerstraat, aan de fietsoversteekplaats tussen de Kapelanielaan en de Eurolaan. Dat is nochtans met amper twee dagen verschil gemeld, maar in tegenstelling met Wegen en Verkeer Oost-Vlaanderen doet de gemeente Temse voorlopig niets. _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum