Geplaatst: 16-01-2019 08:19:46 Onderwerp:
Reeds op 13 januari 2019 ontving ik dit antwoord van de dienst mobiliteit van de politie:
Citaat:
Beste,
De zaakvoerder werd ingelicht.
Deze heeft de bromfietsen verplaatst.
Met vriendelijke groeten,
...
Men is duidelijk minder streng dan vorige keer, toen men sprak over verbaliseren ...
We houden in alle geval het resultaat van dit optreden in het oog! _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Geplaatst: 22-09-2021 19:04:53 Onderwerp:
Het is twee en een half jaar goed gebleven, maar nu staat weer geregeld een bromfiets (klasse B) geparkeerd op één van de kortste fietspaden van Temse.
Het is niet alleen verboden (artikels 7.3 en 23.3 van het verkeersreglement), het hindert wachtende fietsers voor het rode verkeerslicht.
Vorige keer heb ik al ondervonden dat langer wachten geen zin heeft. Uit zichzelf lost zoiets zich niet op, dus heb ik dit nu gemeld aan de politie.
Blijkbaar moeten we hier op regelmatige tijdstippen eens aan herinneren. De eerste keer was op de jaarwisseling van 2015-2016 . _________________ Queen:
Geplaatst: 24-09-2021 15:19:31 Onderwerp:
Na twee dagen wordt de bromfiets nog altijd op het fietspad van de Akkerstraat geparkeerd.
Het is dus nogmaals gemeld aan de politie en de mobiliteitsdienst. Kort nadien kreeg ik antwoord van de mobiliteitsdienst dat de gemeenschapswachten dit zullen nazien.
Er komt beweging in ... _________________ Queen:
Geplaatst: 16-10-2021 08:52:32 Onderwerp:
De dag nadien was het probleem opgelost. Er staat geen bromfiets meer op het fietspad, mogelijk weer niet gedurende de komende 3 jaar _________________ Queen:
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum