Geplaatst: 12-08-2016 20:21:42 Onderwerp:
Ondertussen zijn de borden C43 met 50km/u toch al verwijderd uit de Burgemeester Achiel Heymanstraat. Of ze in de andere straten ook verwijderd zijn weet ik (nog) niet. Ik ga niet speciaal overal eens kijken.
Het is mij wel opgevallen dat mijn voorspeld "probleem" in de Gentstraat, op het einde van de bebouwde kom nog altijd niet is opgelost. Vanaf het kerkhof van Tielrode tot aan de Durmestraat is er nog altijd geen snelheidsbeperking meer ... _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Geplaatst: 29-09-2016 13:49:17 Onderwerp:
Mijn voorspeld probleem in de Gentstraat, op het einde van de bebouwde kom, lijkt tenslotte toch ook opgevallen te zijn door de politie of door de dienst mobiliteit ... ofwel hebben ze het hier gelezen .
Op het einde van de bebouwde kom van Tielrode, richting Elversele, blijft nu ook de snelheidsbeperking van 50 km/u geldig tot aan de Durmestraat. Oef! Deze snelheidsbeperking geldt nu eindelijk in beide richtingen, over de gehele afstand tussen Elversele en Temse. _________________ Queen:
Geplaatst: 13-02-2017 18:51:42 Onderwerp:
Uiteindelijk komt alles toch wel in orde met de aanduiding van de bebouwde kom, ook in de Bokmolenstraat in Elversele. Zo was het vroeger ...
... Zo is het nu.
Ik denk dat nu wel alle verbodsborden C43, met maximum snelheid 50km/u, uit de bebouwde kom verdwenen zijn in heel Temse . _________________ Queen:
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum