Geplaatst: 22-07-2015 22:19:10 Onderwerp:
Deze foto is genomen bij het slotmoment van Mijn Korte Ritten 2015:
Hoewel ons enthousiasme voor deze campagne niet al te groot was, heeft onze Fietsersbondafdeling toch twee ereplaatsen weten te bemachtigen in de landelijke groepsrangschikkingen. We staan op de derde plaats voor het aantal kilometer per deelnemer, en we zijn zelfs winnaar voor het aantal dagen zonder auto per deelnemer!
Dit is een uittreksel uit de mail van Mobiel21. Klik er op als je de volledige mail wilt lezen:
We staan er zelf verbaasd van ... Eigenlijk is dat een aanmoediging om volgend jaar toch wat enthousiaster te zijn ... _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Geplaatst: 06-03-2016 09:47:27 Onderwerp:
Dit stond in het driemaandelijks informatieblad InfoTemse van september 2015, op pagina 12:
Ik ben er wel zeker van, dat de persoon die op de foto rechts van mij staat, niet Lutgarde Pochet is, maar wel Jeannine Maes, een lid van de Fietsersbond. Ze houdt het certificaat in de hand van Jozef Felix, haar echtgenoot. Het certificaat van Jeannine Maes wordt vastgehouden door mijn echtgenote Winni Huyben, rechts naast Jeannine Maes. Dat alles kun je duidelijk zien als je de foto hier vergroot door er op te klikken.
Missen is natuurlijk een menselijke eigenschap. _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum