Vergadering van de Fietsersbond afdeling Temse
20u Zaal Temsica - Wilfordkaai vlakbij de Temsebrug
uit 'n mail van André Verheyen:
"Als agenda stel ik voor om eerst het vorige verslag nog eens te bekijken (officieel is dat goedkeuring van ....) hebben we alles al gedaan wat we van plan waren."
Voorzitter André veronstchuldigt zich ook; hij zal niet aanwezig zijn op de komende activiteiten: "Op vrijdag 13 februari wordt mijn rechterheup opnieuw bekleed (een surfacing),ik blijf een week in de kliniek en ben er dus niet, ook mag ik 2 maand niet fietsen en ben ik ook op de maandelijkse activiteiten afwezig."
"Ik heb woensdag 11 februari 2009 nog eens een afspraak met Debby en team. Van mijn 20 puntenlijst zijn nog altijd maar een paar
punten besproken en moeten we daar steeds opnieuw op terug komen omdat er nog niets of bijna niets veranderd is.
Jullie kunnen met varia alles aankaarten wat jullie willen, Ulrich gaat mijn voorzittersrol overpakken en Bert DL heb ik
gevraagd om het verslag te schrijven. (Tijs heeft zoveel te doen, ook op donderdagavond is hij niet vrij)
Hopelijk wordt het een vruchtbare vergadering en zie ik jullie volgende vergadering al terug (eventueel met krukken)." _________________ Forumbeheerder
Laatst aangepast door Trobken op 13-02-2009 10:57:01; in totaal 1 keer bewerkt
Geplaatst: 12-02-2009 10:09:40 Onderwerp: Bijkomende mail van André Verheyen
uit een mail van André Verheyen die ik hier diende te posten:
"Ik was vandaag terug te gast bij schepen Debbie, hoofdcommisaris Antoine en mobiliteitsambtenaar Alex.
Ze hadden hun brief al klaar om naar het gewest te sturen samen de persknipsels om die overweg in Elversele op de N41 te verleggen naar het begin van de straat. dus deze keer werkte onze actie schitterend.
Ik heb ook nog opnieuw gevraagd om bij schepen Verbeke aan te dringen om werk te maken van 100 meter dubbel fietspad aan de GB, Guido weet hier meer over hij kan dat verduidelijken.
Ik heb ook gezegd dat jij bericht gekregen hebt van het kabinet Peeters dat ze concact met Temse gaan opnemen,ze zijn dus voorbereid dat ze daar eeen nieuw fietspad moeten vragen. Ik heb nog eens uitgelegd dat men vanaf de viaduct tot aan Interbeton wel plaats genoeg heeft wanneer men er een betonnen muur zet als afscheiding en bij de spoorweg wat grond bijkoopt om een invoegstrook voor de auto' te hebben en plaats voor een fietspad.
Voor het eenrichtingsverkeer aan de Hollebeekscholen blijft de commisaris het nog altijd veiliger vinden dat het er chaos is in plaats van dat eenrichtingsverkeer, men gaat nog wat snelheidscontroles uitvoeren in de Hollebeek en dan misschien wel eens beslissen.
Ze gaan ook dringend werk maken van het Stationsplein te hertekenen en heraanleggen zodat ze ermee klaar zijn tegen dat de ontsluitingsweg Belgomine klaar gaat zijn.Maar dat moet nog starten, ze hebben al een goede luchtfoto van de huidige situatie om daar wat op te tekenen.
Ik heb ook de foto's van Jozef uit het Groene Waasland meegegeven, daarop is heel duidelijk te zien hoe slecht dat fietspad op de Krijgsbaan wel is, schepen Verbeke beweerde wel dat hij dit niet ging aanvaarden, maar nog eens aandringen helpt wel.
Ook heb ik nog eens gevraagd om nog een paaltje uit te doen van de voetweg van de Krijgsbaan naar de Spoorweglaan zodat men als fietser daar vlotter door kan rijden, de aanpalende bewoner heeft vroeger gevraagd om daar paaltjes te zetten om de brommers kwijt te geraken die daar crossten.
Het gewest gaat nu wel de verkeersborden wijzigen van de vervangingsweg fietspad N16 richting Steendorp langs de Spoorweglaan en verder onder de viaduct naar de Parklaan en zo naar de Krijgsbaan.
Dit was het zowat, men had me dringend nog eens laten komen omdat ik de vergadering van volgende week met Debbie en ploeg afgezegd had, toch al heel positief van hen.
Dit is wel mijn laatste brief voor een paar weken denk ik.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum