Geplaatst: 13-11-2010 10:02:30 Onderwerp: Dure ligfiets gestolen in Sint-Niklaas
Uit de Gazet van Antwerpen van 13-14 november 2010:
(Aanpassing 15-11-2010: Betere afdruk krantenartikel geplaatst.)
(Aanpassing 27-06-2013: Verdwenen krantenartikel hersteld.)
(Aanpassing op 03-01-2016: Nieuwe host voor afbeeldingen.) _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 03-01-2016 20:34:59; in totaal 3 keer bewerkt
Ik heb er zelf nog een gehad en mee rond gereden in Temse.
Een parelmoer wit exemplaar.
Soortement van "ruil" met m'n huidige ligfietstandem.
Voor diefstal was ik niet direct bang, maar 't minste dat ik bij de bakker binnen zat, was ik toch constant naar buiten aan 't kijken...
Je zou niet geloven hoe arrogant mensen kunnen zijn...
De Waw verplaatsen omdat hij volgens hen in de weg staat, proberen de kap eraf trekken om erin te kunnen kijken (terwijl de kap vergrendeld is van binnen uit) tot zelfs er gaan opzitten!
'k Moest schrikken van dit artikel.
Erg, hopelijk wordt hij snel ongeschonden terug gevonden, ik hou ook m'n ogen open...
Moed aan de eigenaar!
('n Maand geleden werd er ook al een taxifiets in Aalst gestolen, gek, blijkbaar begint men de waarde van deze bijzondere fietsen te kennen.) _________________ Forumbeheerder
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum