Geplaatst: 25-08-2012 19:18:55 Onderwerp:
De voertuigen van de politie waren te bekijken op het Frans Boelplein voor de Zaat. Mij vielen natuurlijk deze drie blitse politiefietsen op:
Daarbij verwondert het mij dat ik in Temse nooit politiepatrouilles op deze fietsen zie. Daarmee zou de politie nochtans een voorbeeldfunctie kunnen vervullen, door dan ook te fietsen zoals de wegcode het voorschrijft en toelaat, bijvoorbeeld steeds met twee naast elkaar in de bebouwde kom zolang de tegenliggers niet gehinderd worden. De fietsproblemen zouden dan beter "aangevoeld" en opgemerkt worden door de politie. Een aantal automobilisten zouden zich bovendien heel wat minder agressief gedragen tegenover fietsers, althans zeker tegenover deze politieagenten op de fiets!
Worden die fietsen enkel gebruikt om jaarlijks tentoon te stellen tijdens de verkeershappening
(Aanpassing op 30-12-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.) _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum