had (voor dat ik dit las) al het idee van eens ne keer een discussie-avondje te organiseren rond actiemethoden, doelen etc( zo ongeveer de discussie die hier al een beetje gevoerd is). Ik weet niet of dat dan kan, of beter een ander moment voor wordt ingelast, en wat jullie daar zowieso van peisen. Kwestie van jullie vergadering niet op te eisen. Die dag heb ik mijn laatste examen, dus ik zal waarschijnlijk niet de meest wakkere persoon zijn.
Ik zou het liefst ook breder zien dan enkel Fietsersbond/fietspaden, maar algemeen over acties/"tegenbeweging" in Temse hebben. Misschien is het dan ook goed om het wat breder te laten weten, ik weet niet hoe breed dit forum gelezen wordt en wie allemaal mails krijgt voor vergadering, maar gewoon kwestie van iedereen die wel eens mee doet met fietsersbondacties en een mening heeft over hoe dat er algemeen moet uit zien, er kan bij zijn en niet enkel de organisatoren die ook met allerlei praktische zaken bezig zijn.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum