Het is nu 22-11-2024 14:46:00
Onbeantwoorde berichten bekijken

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:

Renovatie Krijgsbaan (viaduct) N419

    -> Temse - Krijgsbaan N419 (viaduct) Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
 Auteur   Bericht 

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6208
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 23-05-2011 18:14:12    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Vandaag, maandag 23 mei 2011, heb ik deze mail ontvangen als antwoord op mijn mail van 27 april 2011 naar ons gemeentebestuur en enkele anderen (zie hierboven):
Citaat:
Sent: Monday, May 23, 2011 10:09 AM
Subject: KAB/PD/2011/075 - Werken overbrugging N16 (Vrijheidstraat-Krijgsbaan)


Beste,



De uitvoering van het TV3V project N16/N419 verloopt inderdaad niet naar wens. Uw opmerking over de slechte overgangen in het fietspad zijn volkomen terecht.

Het project is momenteel nog in uitvoering, de weg is al opengesteld voor het verkeer, doch de werken zijn nog lang niet opgeleverd.

Het Agentschap Wegen en Verkeer (AWV) heeft het studiebureau gecontacteerd en zijn opmerkingen doorgestuurd met de opdracht de aanpassingen uit te voeren.

Eerstdaags worden op de werf de noodzakelijke aanpassingen overlopen met de aannemer.



AWV zal de werken verder van nabij opvolgen, zodat het eindresultaat een comfortabel fietspad zal opleveren.



Met vriendelijke groeten,

Veerle Gysens
i.o. Patrick D'haese
Raadgever Mobiliteit
Vlaams minister Hilde Crevits
Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken
Graaf de Ferrarisgebouw
Kon. Albert II laan 20 bus 1
1000 Brussel

T 02/552.66.00
F 02/552.66.01

www.HildeCrevits.be
www.vlaandereninactie.be

Dat geeft toch al wat hoop voor de toekomst Lach .
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6208
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 27-05-2011 09:42:09    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

De vernieuwde viaduct is amper 3 weken open gesteld, en de rode accentueringskleur (of de "visuele afscheiding" zoals Waterwegen en Zeekanaal dat hier noemt) is bijna volledig afgesleten aan de afrit van de N16 vanaf richting Bornem.



Aan de op- en afritten aan de overkant van de viaduct is de toestand niet veel beter. Het zal niet lang meer duren, en ook de fietspadmarkering (de twee evenwijdige witte onderbroken strepen) is verdwenen. Dan kunnen de automobilisten zelfs niet meer zien dat er een voorrangsfietspad is Uitroepteken

Zou het toch niet beter zijn, om een voorrangsfietspad zodanig aan te leggen dat het duidelijk is en blijft dat het om een voorrangsfietspad gaat, zoals hierboven reeds gezegd met bijgaande voorbeeldfoto?



We zullen misschien wel een comfortabel fietspad krijgen op de viaduct (zie vorige post), maar zal het ook een veilig fietspad zijn?

(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
(Aanpassing op 04-01-2018: Verdwenen afbeelding herplaatst.)

_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 04-01-2018 19:57:47; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6208
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 30-05-2011 18:33:36    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Ik ben misschien wat laat, maar op donderdag 19 mei 2011 stond volgend artikel in de Gazet van Antwerpen:



"Stoppen of doorrijden?" is een overbodige vraag. Zonder verkeerslichten of een verkeersbord B5 (achthoekig STOP-bord) is die stopstreep waardeloos (Artikel 76.1 van de wegcode).
Maar ik maak mij wel zorgen over de plaatsing van deze stopstreep, in het vooruitzicht van de verkeerslichten die daar komen. De stopstreep is voor fietsers en automobilisten op gelijke hoogte geschilderd. Een vrachtwagenbestuurder kan onmogelijk een fietser zien staan, wanneer beiden voor het rode verkeerslicht wachten. In veel gevallen moeten vrachtwagens hier rechts afslaan naar de N16. In het verkeersveilig België krijgt iedereen gelijktijdig groen licht, en dan liggen de dodehoekongevallen hier op de loer!
Dit is nochtans zeer eenvoudig te verhelpen door de stopstreep op de rijbaan een viertal meter achteruit te verplaatsen, of de stopstreep op het fietspad een viertal meter verder te schilderen als dat mogelijk is, of beide strepen even veel te verplaatsen ten opzichte van elkaar. Wachtende automobilisten kunnen dan de wachtende fietsers vóór hen zien staan.

Samen met het "uitvegen" van het fietspad (zie hierboven) is dit een groot gevaar voor fietsers, dat we zeker moeten melden, en vragen om te verhelpen!

(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 16-11-2015 18:46:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6208
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 03-06-2011 07:44:09    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
Samen met het "uitvegen" van het fietspad (zie hierboven) is dit een groot gevaar voor fietsers, dat we zeker moeten melden, en vragen om te verhelpen!

Dat is bij deze gebeurd. Volgende mail is vandaag (3 juni 2011) verzonden naar onze burgemeester, onze schepenen van openbare werken en mobiliteit, onze hoofdcommissaris, het agentschap wegen en verkeer, het kabinet van minister Crevits, en nog enkele geïnteresseerden ...
Citaat:
Geachte heer burgemeester,
Geachte heer en mevrouw schepen,


Met tevredenheid hebben we vernomen dat de fietspaden op de viaduct (overbrugging N16 - Vrijheidstraat-Krijgsbaan) zullen aangepast worden, zodat het eindresultaat een comfortabel fietspad zal opleveren. De fietspaden zullen bij de herinrichting van dit "zwart punt" dus beter worden afgewerkt dan bij het vorig "zwart punt", aan de kruispunten van de Krijgsbaan met de Koning Leopoldlaan, de Prinsenlaan en de Sint-Jorisstraat: daar is de toestand gebleven zoals hij oorspronkelijk was, na het "opvullen" met koud asfalt van drie van de zes oncomfortabele goot-drempel-overgangen.

We willen er toch op wijzen dat de rode accentuering en de wettelijke aanduiding van het fietspad — met twee evenwijdige witte onderbroken strepen — van niet al te beste kwaliteit lijkt te zijn. Onderstaande foto is genomen op 27 mei, amper 3 weken na het openstellen van de viaduct:



De rode kleur is zo goed als verdwenen, en ook de wettelijke aanduiding zal niet lang meer stand houden. Automobilisten kunnen dan zelfs niet meer zien dat er een fietspad is waaraan ze voorrang moeten verlenen! Zou het daarom toch niet beter (geweest) zijn, om een fietspad langs een voorrangsweg zodanig aan te leggen dat het duidelijk is, en dat het vooral duidelijk blijft, dat het om een voorrangsfietspad gaat, zoals op bijgaande voorbeeldfoto?



We maken ons vooral zorgen over een belangrijk veiligheidspunt voor fietsers op de viaduct, naar aanleiding van bijgaande foto uit de Gazet van Antwerpen van donderdag 19 mei 2011:



In het vooruitzicht van de plaatsing van verkeerslichten zijn stopstrepen op het wegdek aangebracht. De stopstrepen voor fietsers en automobilisten zijn op gelijke hoogte geschilderd. Een vrachtwagenbestuurder kan onmogelijk een fietser zien staan, wanneer beiden voor het rode verkeerslicht wachten. In de meeste gevallen slaan vrachtwagens hier rechts af naar de N16. In het verkeersveilig België krijgen beiden gelijktijdig groen licht, en dan liggen de dodehoekongevallen hier op de loer!

Dit is nochtans zeer eenvoudig te verhelpen door de stopstreep op de rijbaan een viertal meter achteruit te verplaatsen, of de stopstreep op het fietspad een viertal meter verder te schilderen als dat mogelijk is, of beide strepen even veel te verplaatsen ten opzichte van elkaar. Wachtende automobilisten kunnen dan de wachtende fietsers vóór hen zien staan.

We vragen dit aan te passen vooraleer de verkeerslichten geplaatst worden, in het belang van de fietsersveiligheid.



Met vriendelijke groeten,

Namens de Fietsersbond afdeling Temse.


(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
(Aanpassing op 04-01-2018: Verdwenen afbeelding herplaatst.)

_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 04-01-2018 20:07:24; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6208
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 07-06-2011 08:02:05    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

De Gazet van Antwerpen publiceert onze waarschuwing en onze vraag in de krant van dinsdag 7 juni 2011 (klik om te vergroten):



Het is ook dank zij een foto in deze krant dat we dit gevaar ontdekten (klik hier) ...

Het artikel staat ook op hun website!

(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 16-11-2015 18:54:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6208
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 16-06-2011 12:55:22    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Vandaag kreeg ik van het kabinet van de Vlaamse minister van Mobiliteit en Openbare Werken (Hilde Crevits) volgend bericht:
Citaat:
De Fietsersbond maakt een terechte opmerking i.v.m. de markeringen ter hoogte van het TV3V project N16/N419. De veiligheid van de fietsers kan inderdaad verhoogd worden door de stopstreep voor het gemotoriseerd verkeer ruim achter de stopstreep voor de fietsers te leggen. Op deze manier hebben de fietsers niet alleen een voorstart t.o.v. de (vracht)wagens in de groenfase, maar zijn ze anderzijds ook beter zichtbaar terwijl ze wachten op groen.

De leidend ambtenaar van het studiebureau kreeg de opdracht de stopstrepen te laten aanpassen op het ogenblik dat de verkeerslichten zullen geplaatst worden. Het is immers van belang deze stopstrepen af te stemmen op de exacte inplanting van de palen op het terrein (wat al eens kan verschillen van de inplanting op plan).

De tijdelijke markeringen die momenteel aangebracht zijn, zullen hernomen worden door definitieve markeringen van betere kwaliteit, bij inplanting van de verkeerslichten.

Het komt dus in orde Goed zo! Uitroepteken
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Trobken


Site Admin


Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 701
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 16-06-2011 17:58:35    Onderwerp: Schitterend
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
Vandaag kreeg ik van het kabinet van de Vlaamse minister van Mobiliteit en Openbare Werken (Hilde Crevits) volgend bericht:
Citaat:
De Fietsersbond maakt een terechte opmerking i.v.m. de markeringen ter hoogte van het TV3V project N16/N419. De veiligheid van de fietsers kan inderdaad verhoogd worden door de stopstreep voor het gemotoriseerd verkeer ruim achter de stopstreep voor de fietsers te leggen. Op deze manier hebben de fietsers niet alleen een voorstart t.o.v. de (vracht)wagens in de groenfase, maar zijn ze anderzijds ook beter zichtbaar terwijl ze wachten op groen.

De leidend ambtenaar van het studiebureau kreeg de opdracht de stopstrepen te laten aanpassen op het ogenblik dat de verkeerslichten zullen geplaatst worden. Het is immers van belang deze stopstrepen af te stemmen op de exacte inplanting van de palen op het terrein (wat al eens kan verschillen van de inplanting op plan).

De tijdelijke markeringen die momenteel aangebracht zijn, zullen hernomen worden door definitieve markeringen van betere kwaliteit, bij inplanting van de verkeerslichten.

Het komt dus in orde Goed zo! Uitroepteken


Pluim op je hoed, Jozef!
Deze uitstekende reactie moedigt elk soortgelijk initiatief aan...
_________________
Forumbeheerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Hilde Habraken





Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 372

     
Bericht Geplaatst: 16-06-2011 20:02:28    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Knap werk, inderdaad!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6208
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 07-07-2011 22:39:32    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Er is toch één plaats, waar het van de eerste keer goed gedaan is. Om dat te zien moet je te voet over de viaduct over de N16 wandelen richting centrum, op het rechtse voetpad. Als je dan de afrit van richting Sint-Niklaas overgestoken hebt, zie je een vlakke overgang van het zebrapad op de rijbaan naar het voetpad:



Rolstoelen, kinderwagens en dergelijke zullen hier geen enkel probleem ondervinden om van de rijbaan op het voetpad te komen. Waarom kon men dat van in het begin niet overal zo gedaan hebben, ook met de fietspaden? Ik ben trouwens benieuwd wanneer de andere overgangen zullen aangepast worden, zoals hier beloofd is.

(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 16-11-2015 18:56:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Trobken


Site Admin


Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 701
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 10-07-2011 01:26:51    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
Er is toch één plaats, waar het van de eerste keer goed gedaan is. Om dat te zien moet je te voet over de viaduct over de N16 wandelen richting centrum, op het rechtse voetpad. Als je dan de afrit van richting Sint-Niklaas overgestoken hebt, zie je een vlakke overgang van het zebrapad op de rijbaan naar het voetpad:



Rolstoelen, kinderwagens en dergelijke zullen hier geen enkel probleem ondervinden om van de rijbaan op het voetpad te komen. Waarom kon men dat van in het begin niet overal zo gedaan hebben, ook met de fietspaden? Ik ben trouwens benieuwd wanneer de andere overgangen zullen aangepast worden, zoals hier beloofd is.


En toch... ik heb in 'n rolstoel gezeten...
Als je dit stukje stoep gaat doen met 'n rolstoel ga je erg je best moeten doen om niet op de straat te belanden, gelijk van welk kant je komt...

De stoep ligt hier erg schuin (hellend naar de straat af)... geen idee waarom ze de tegels zo schuin gelegd hebben, voor niks nodig....

Verre van perfect, ik voel het goed aan de 17 bouten in mijn linkeronderbeen...

(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
_________________
Forumbeheerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6208
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 12-07-2011 17:08:31    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Trobken schreef:
En toch... ik heb in 'n rolstoel gezeten...
Als je dit stukje stoep gaat doen met 'n rolstoel ga je erg je best moeten doen om niet op de straat te belanden, gelijk van welk kant je komt...

De stoep ligt hier erg schuin (hellend naar de straat af)... geen idee waarom ze de tegels zo schuin gelegd hebben, voor niks nodig...

De overgang en de stoep is toch wel veel vlakker dan de foto laat vermoeden, maar wie ben ik om de mening van een ervaringsdeskundige te betwijfelen?

Ik denk toch, dat we gelukkig zouden zijn, als alle overgangen naar fietspaden op deze wijze zouden uitgevoerd worden. We zouden nog gelukkiger zijn als fietspaden langs voorrangswegen gewoon zouden doorgetrokken worden, zonder enige overgang!
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6208
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 31-08-2011 19:39:16    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

De Viadukt (de straat) is nu voorzien van een asfaltlaag die aansluit op de viaduct boven de N16. Het rechtergedeelte van de oprit naar het verhoogd fietspad, richting Krijgsbaan, is daarbij perfect afgewerkt Goed zo! :



Je voelt niet de minste oneffenheid als je langs die kant het verhoogd fietspad oprijdt. Een perfecte afwerking is dus best mogelijk, als men het maar wil (en als de Fietsersbond minstens lichte dwang uitoefent Knipoog ). Als nu ook de linkse kant van deze oprit naar dat fietspad op dezelfde wijze afgewerkt wordt, en de afrit even verder, en ook de op- en afrit van het verhoogd fietspad aan de overkant van de straat, dan zijn we tevreden wat de overgangen betreft Hihi .

Maar toch is weer niet alles in orde! Zopas lees ik op editietemse dat deze oprit naar de N16 morgen, op 1 september dus, opnieuw opengesteld wordt. Maar waar dit voorrangsfietspad de straat oversteekt moet dat verplicht aangeduid worden door twee evenwijdige witte onderbroken strepen. Zoals uit de foto blijkt is dat nog niet het geval, en deze foto is genomen op 31 augustus om 18u20. Om in orde te zijn met de wegcode zal men deze nacht moeten schilderen...

Wordt morgen vervolgd, vrees ik!

(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 16-11-2015 19:21:27; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6208
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 01-09-2011 08:21:58    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

De Viadukt (de straat met die naam) is nu dus opengesteld langs de kant van de Vrijheidstraat, zodat auto's weer langs hier naar de oprit van de N16 kunnen rijden, richting Bornem:



Alleen is op deze plaats geen extra aandacht aan de veiligheid voor fietsers geschonken, zoals op editietemse vermeld is. De verplichte fietspadmarkering langs de voorrangsweg N419 is niet aangebracht :



Bovendien ontbreekt op de viaduct over de N16 ook nog een verkeersbord D9 om het fietspad aan te duiden!



En zoals je merkt, is het vandaag de eerste schooldag! Dit is dus ook wel een melding waard op het meldpunt fietspaden, referentienummer FF9AA8082D Uitroepteken

(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 16-11-2015 19:24:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Hilde Habraken





Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 372

     
Bericht Geplaatst: 18-09-2011 11:00:27    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Goed werk, Jozef Goed zo! Wat zouden de fietsers zonder jou zijn? Knipoog
Ik vind het daar een heel vreemde bedoening met de overgangen voor fietsers, met dat halve fietspad dat weer een heel wordt op de brug. Toen ik er de laatste keer reed, was de oprit wel nog niet open Hopelijk zijn de markeringen ondertussen al aangebracht, want dat is echt geen overbodige luxe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6208
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 21-09-2011 08:47:35    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Hilde Habraken schreef:
... Hopelijk zijn de markeringen ondertussen al aangebracht, want dat is echt geen overbodige luxe.

Pas gisteren (20 september 2011 13:44) heb ik reactie ontvangen van de wegbeheerder (wegen.oostvlaanderen-apenstaartje-vlaanderen.be):
Citaat:
Als reactie op uw melding van een knelpunt voor fietsers (referentie : FF9AA8082D) op volgende locatie :

Vrijheidstraat
Temse
Oost-Vlaanderen

Melden we u het volgende :

Opvolging 1271/2011

Geachte,

We hebben uw melding goed ontvangen.

De verantwoordelijke van deze werf werd aangesproken om de signalisatie zo snel mogelijk in orde te brengen. Onze diensten zullen dit van kortbij blijven opvolgen.

Ik wil u bedanken voor het melden van dit probleem. Dankzij deze opmerking en de regelmatige inspectie, uitgevoerd door onze afdeling, proberen wij de wegen in een zo goed mogelijke staat te houden.


Met vriendelijke groeten,
...

... De markeringen zijn nog steeds niet aangebracht, maar het zal "zo snel mogelijk" gebeuren ...
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken


Berichten van afgelopen:   

    -> Temse - Krijgsbaan N419 (viaduct)

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 


 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Pagina 3 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar:  


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum

This contents of this page are in no way endorsed by the Mozilla Foundation
Mozilla_Firefox theme created by Plastikaa © 2005