Het is nu 29-03-2024 14:58:14
Onbeantwoorde berichten bekijken

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:

Renovatie Krijgsbaan (viaduct) N419

    -> Temse - Krijgsbaan N419 (viaduct) Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
 Auteur   Bericht 

Hilde Habraken





Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 373

     
Bericht Geplaatst: 27-04-2011 19:01:15    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Ik begin mij echt af te vragen hoe dit kruispunt zal functioneren als het af is. De minister kan in elk geval verkondigen dat er een zoveelste zwart punt weggewerkt is. Ik heb voorlopig nog mijn twijfels...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6021
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 28-04-2011 07:44:41    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Uit de Gazet van Antwerpen van donderdag 28 april 2011 (klik om te vergroten):



Hier is enkel het kaderstukje "Opletten op viaduct N16" van toepassing. Voor commentaar over de rest van dit artikel, klik hier.

Onze voorzitter heeft nog telefonisch contact opgenomen met de verantwoordelijke ingenieur. De plannen voor de herinrichting van de zwarte punten zouden niet door het gewest opgemaakt zijn, maar door "een studiebureau" Uitroepteken Ik hoop dat dit geen uitvlucht is om knoeiwerk goed te praten.
Op de vraag, waarom het fietspad op sommige plaatsen verhoogd wordt en op andere plaatsen niet, kon geen antwoord gegeven worden. Maar er zou voor gezorgd worden dat er geen niveauverschil is bij het op- en afrijden van het verhoogd fietspad. Afwachten maar en zien wat het geeft als we er over fietsen.

(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 16-11-2015 15:18:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Hilde Habraken





Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 373

     
Bericht Geplaatst: 29-04-2011 09:50:33    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Volgens het artikel in de Gazet van Antwerpen van 23 maart heeft dit te maken met de oprichting van TV3V, zie voor het artikel elders op dit forum: http://ft.bbforum.be/worden_de__zwarte_punten__echt__aangepakt__-t370.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6021
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 29-04-2011 18:41:22    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Ook al wordt de rijbaan en de goot op gelijke hoogte gebracht met de drempel (wat we nog moeten afwachten), dan nog volgt na die drempel een plotse en bruuske verhoging. Kan men geen geleidelijker hellingen aanleggen voor fietsers?



Aan de overzijde van de viaduct wordt het verhoogd fietspad op dezelfde wijze aangelegd, enkel en alleen verhoogd boven de N16, maar hier zal men bergaf fietsen:



(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
(Aanpassing op 04-01-2018: Foto-vergrotingsfout verbeterd.)

_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 04-01-2018 18:44:52; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Hilde Habraken





Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 373

     
Bericht Geplaatst: 06-05-2011 11:00:06    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Een uur geleden waren de werkmannen volop bezig aan de overgangen van de oprit voor de N16 met het fietspad, ik had de indruk dat ze heraangelegd waren. De goot aan de afrit was net opgevuld met koude asfalt. Toevallig waren mensen van de gemeente daar op het moment dat ik voorbij kwam in overleg met de aannemer. Ze hebben mij gezegd dat ze aan het bekijken waren hoe ze het probleem gingen oplossen. Omdat er al koude asfalt gestort was, begreep ik daaruit dat het geen definitieve oplossing was. Ik hoorde een van de aanwezigen trouwens spreken over de nadelen van koude asfalt. Verder op te volgen dus.
Het fietspad naar de brug toe ziet er wel heel goed uit.
Meteen hierbij ook de belangrijkste info over dit kruispunt, voor als er in de toekomst nog informatie moet opgevraagd worden:

Het bewuste TV3V kruispunt draagt het fichenummer 4009. Het is ondertussen niet meer in handen van TV3V maar werd overgedragen naar het Agentschap Wegen en Verkeer van Oost-Vlaanderen. De contactpersoon voor het district Sint-Niklaas is mevr. De Keukelaere, die haar kantoor in Gent heeft (09/2417474) maar soms ook in Sint-Niklaas te bereiken is (03/7802030)
Voor de gemeente Temse kan voor al deze zaken contact opgenomen worden met Peter Vandersnickt, diensthoofd van de technische dienst
(03/7101314)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6021
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 06-05-2011 18:02:14    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Naar ik begrepen heb (uit heel wat e-mails) heeft de afwerking van de overgangen naar het verhoogd fietspad nog heel wat voeten in de aarde gehad. Nu de viaduct weer in beide richtingen open gesteld is voor het verkeer, lijkt de toestand toch heel wat beter (dank zij deze ingrepen van enkele leden van de Fietsersbond?).

De 'rit naar boven', richting Krijgsbaan, is nog maar voorlopig afgewerkt, maar de afwerking is toch heel wat fietsvriendelijker dan het was:



Ook bij het afrijden van het verhoogd gedeelte van het fietspad is de overgang vlak gemaakt. Hier lijkt de afwerking definitief. Er ligt nog wel heel wat zand, wat tot uitschuivers kan leiden bij het remmen, als er plots een auto uit de afrit komt die 'vergeet' voorrang te verlenen!



Wanneer je aan de andere kant 'bergaf' fietst, richting centrum, is de afwerking waarschijnlijk ook al definitief. Het oprijden van het verhoogd gedeelte van het fietspad lijkt vlot en geleidelijk te verlopen:



De foto's waren wat moeilijk om nemen, door de stand van de zon. Ook het afrijden van het verhoogd gedeelte is vlak aangelegd. Ook hier ligt nog veel zand, wat aanleiding kan geven tot uitschuivers als men moet remmen!



Ik heb er zelf nog niet overheen gefietst, dus echte ondervinding heb ik nog niet. Hopelijk hebben we eindelijk eens fietsvriendelijke overgangen kunnen bekomen. Is dat nu door ons aanhoudend zagen? Dan weten we hoe we het in de toekomst moeten doen Lach .

De vraag blijft, waarom eigenlijk het fietspad verhoogd moest aangelegd worden, en waarom dan enkel boven de N16 Vraag Zonder verhoging zouden er geen moeilijkheden met de overgangen geweest zijn!

(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
(Aanpassing op 04-01-2018: Foto-vergrotingsfout verbeterd.)


-
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 04-01-2018 18:47:10; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Hilde Habraken





Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 373

     
Bericht Geplaatst: 06-05-2011 19:02:29    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Het blijven zagen heeft zeker opgebracht, de dreiging van een protestactie zal ook wel meegespeeld hebben Knipoog Een positieve evolutie als je 't mij vraagt. Als ze nu in de toekomst nog de reflex hebben om vooraf meteen aan de fietsers te denken en de Fietsersbond om zijn mening vragen, kan veel ellende vermeden worden. Ik heb enkel de fietspaden die gelijk liggen met de baan kunnen uittesten, de rest was nog afgesloten vanmorgen. Die reden in elk geval heel vlotjes, zo mogen er nog veel fietspaden bijkomen Goed zo!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Hilde Habraken





Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 373

     
Bericht Geplaatst: 08-05-2011 09:42:56    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

En wat vernemen we uit een artikel in het Nieuwsblad? Er komen blijkbaar toch lichten!

Verkeerslichten op viaduct N16 - 07/05/2011
Temse - Sinds gisteren is het viaduct over de N16 tussen Temse en Steendorp opnieuw open in beide rijrichtingen. De oprit van de N16 richting Bornem wordt binnen zes weken opengesteld. Vanaf nu kan men wel opnieuw gebruik maken van de af - en oprit van de N16 van en naar Sint-Niklaas.

Het Vlaams gewest besliste dat er dan toch verkeerslichten geplaatst worden op de kruispunten van het gevaarlijke viaduct.

‘De timing voor het plaatsen van de lichten is nog niet bekend', zegt schepen van Verkeer Debby Vermeiren. ‘Het is wel de bedoeling dat dit nog dit jaar gebeurt. Nadien kan er nog een bijstelling gebeuren om de veiligheid te waarborgen en files te vermijden.' Het gemeentebestuur en Bruggen en Wegen zijn niet tevreden met de uitgevoerde werken. ‘Daarom zullen er nog aanpassingen gebeuren aan de op- en afritten en aan de overgangen op de fietspaden tussen de rijbaan en het fietspad', kondigt schepen van Openbare Werken Freddy Verbeke aan. ‘Daar is voorlopig asfalt in de goten gestort om de overgang voor de fietsers minder bruusk te maken. Dat is slechts een voorlopige oplossing.'

(KUV)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6021
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 09-05-2011 08:17:44    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Ik heb het ook op editietemse gelezen. Met verkeerslichten zal het oversteken van de Vrijheidstraat wel veiliger kunnen gebeuren voor fietsers en voetgangers.

Het gemeentebestuur deelt dus de mening van de Fietsersbond over de overgangen van de fietspaden, en op de foto's hierboven staat een voorlopige afwerking. Dat kunnen we alleen maar toejuichen. Zo zal men misschien ooit leren om fietspaden van de eerste keer goed aan te leggen. Ook de overgangen aan de zebrapaden lijken mij niet aangepast voor rolstoelen, kinderwagens, ...

In dat verband ben ik nog iets te weten gekomen, alleen weet ik niet of dit juist is. Ik geeft het dus onder voorbehoud en zonder bronvermelding.
De fietspaden zouden enkel boven de N16 verhoogd zijn om te beletten dat daar auto's zouden uitwijken over het fietspad. Wanneer op de viaduct auto's staan te wachten om links af te slaan naar een oprit van de N16, dan kunnen achteropkomende automobilisten die rechtdoor willen, de wachtende auto's langs de rechterkant voorbij rijden. Daarbij gebeurde het vroeger dikwijls dat die automobilisten te veel naar rechts uitweken over het fietspad als er onvoldoende plaats was op de rijbaan. Dat mag wel niet, maar men deed het toch. Door het fietspad op die plaats verhoogd aan te leggen, ontmoedigt men dergelijk rijgedrag. Maar daar zou men natuurlijk het rijcomfort van de fietsers niet aan mogen opofferen, want de niet-verhoogde fietspaden op de viaduct rijden zeer comfortabel!
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Trobken


Site Admin


Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 712
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 09-05-2011 10:01:25    Onderwerp: Verhoogd fietspad
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
...onder voorbehoud en zonder bronvermelding:
De fietspaden zouden enkel boven de N16 verhoogd zijn om te beletten dat daar auto's zouden uitwijken over het fietspad. Wanneer op de viaduct auto's staan te wachten om links af te slaan naar een oprit van de N16, dan kunnen achteropkomende automobilisten die rechtdoor willen, de wachtende auto's langs de rechterkant voorbij rijden. Daarbij gebeurde het vroeger dikwijls dat die automobilisten te veel naar rechts uitweken over het fietspad als er onvoldoende plaats was op de rijbaan. Dat mag wel niet, maar men deed het toch. Door het fietspad op die plaats verhoogd aan te leggen, ontmoedigt men dergelijk rijgedrag. Maar daar zou men natuurlijk het rijcomfort van de fietsers niet aan mogen opofferen, want de niet-verhoogde fietspaden op de viaduct rijden zeer comfortabel!


Zoals ik -net zoals jij Jozef- eerder zei, als ze écht begaan waren om de veiligheid én het comfort van de "zwakke" weggebruiker (voetgangers, rolstoelgebruikers, fietsers, kinderwagens, etc...) dan zouden ze het fietspad en het voetpad over heel de viaduct verhoogd moeten laten doorlopen hebben...
_________________
Forumbeheerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Hilde Habraken





Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 373

     
Bericht Geplaatst: 13-05-2011 09:26:46    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Inderdaad, vanmorgen zag ik het al gebeuren. Ik moest met de auto afslaan naar de Parklaan en omdat ik vertraagde stak een ongeduldigaard mij rechts voorbij, over het mooie nieuwe fietspad. Ik maakte nog de opmerking tegen mijn reisgenoot dat de rode verf zo wel snel afgesleten zal zijn. Die is trouwens al voor de helft verdwenen aan de oprit van de N16 Sint-Niklaas.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6021
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 23-05-2011 18:14:12    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Vandaag, maandag 23 mei 2011, heb ik deze mail ontvangen als antwoord op mijn mail van 27 april 2011 naar ons gemeentebestuur en enkele anderen (zie hierboven):
Citaat:
Sent: Monday, May 23, 2011 10:09 AM
Subject: KAB/PD/2011/075 - Werken overbrugging N16 (Vrijheidstraat-Krijgsbaan)


Beste,



De uitvoering van het TV3V project N16/N419 verloopt inderdaad niet naar wens. Uw opmerking over de slechte overgangen in het fietspad zijn volkomen terecht.

Het project is momenteel nog in uitvoering, de weg is al opengesteld voor het verkeer, doch de werken zijn nog lang niet opgeleverd.

Het Agentschap Wegen en Verkeer (AWV) heeft het studiebureau gecontacteerd en zijn opmerkingen doorgestuurd met de opdracht de aanpassingen uit te voeren.

Eerstdaags worden op de werf de noodzakelijke aanpassingen overlopen met de aannemer.



AWV zal de werken verder van nabij opvolgen, zodat het eindresultaat een comfortabel fietspad zal opleveren.



Met vriendelijke groeten,

Veerle Gysens
i.o. Patrick D'haese
Raadgever Mobiliteit
Vlaams minister Hilde Crevits
Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken
Graaf de Ferrarisgebouw
Kon. Albert II laan 20 bus 1
1000 Brussel

T 02/552.66.00
F 02/552.66.01

www.HildeCrevits.be
www.vlaandereninactie.be

Dat geeft toch al wat hoop voor de toekomst Lach .
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6021
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 27-05-2011 09:42:09    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

De vernieuwde viaduct is amper 3 weken open gesteld, en de rode accentueringskleur (of de "visuele afscheiding" zoals Waterwegen en Zeekanaal dat hier noemt) is bijna volledig afgesleten aan de afrit van de N16 vanaf richting Bornem.



Aan de op- en afritten aan de overkant van de viaduct is de toestand niet veel beter. Het zal niet lang meer duren, en ook de fietspadmarkering (de twee evenwijdige witte onderbroken strepen) is verdwenen. Dan kunnen de automobilisten zelfs niet meer zien dat er een voorrangsfietspad is Uitroepteken

Zou het toch niet beter zijn, om een voorrangsfietspad zodanig aan te leggen dat het duidelijk is en blijft dat het om een voorrangsfietspad gaat, zoals hierboven reeds gezegd met bijgaande voorbeeldfoto?



We zullen misschien wel een comfortabel fietspad krijgen op de viaduct (zie vorige post), maar zal het ook een veilig fietspad zijn?

(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
(Aanpassing op 04-01-2018: Verdwenen afbeelding herplaatst.)

_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 04-01-2018 19:57:47; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6021
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 30-05-2011 18:33:36    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Ik ben misschien wat laat, maar op donderdag 19 mei 2011 stond volgend artikel in de Gazet van Antwerpen:



"Stoppen of doorrijden?" is een overbodige vraag. Zonder verkeerslichten of een verkeersbord B5 (achthoekig STOP-bord) is die stopstreep waardeloos (Artikel 76.1 van de wegcode).
Maar ik maak mij wel zorgen over de plaatsing van deze stopstreep, in het vooruitzicht van de verkeerslichten die daar komen. De stopstreep is voor fietsers en automobilisten op gelijke hoogte geschilderd. Een vrachtwagenbestuurder kan onmogelijk een fietser zien staan, wanneer beiden voor het rode verkeerslicht wachten. In veel gevallen moeten vrachtwagens hier rechts afslaan naar de N16. In het verkeersveilig België krijgt iedereen gelijktijdig groen licht, en dan liggen de dodehoekongevallen hier op de loer!
Dit is nochtans zeer eenvoudig te verhelpen door de stopstreep op de rijbaan een viertal meter achteruit te verplaatsen, of de stopstreep op het fietspad een viertal meter verder te schilderen als dat mogelijk is, of beide strepen even veel te verplaatsen ten opzichte van elkaar. Wachtende automobilisten kunnen dan de wachtende fietsers vóór hen zien staan.

Samen met het "uitvegen" van het fietspad (zie hierboven) is dit een groot gevaar voor fietsers, dat we zeker moeten melden, en vragen om te verhelpen!

(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 16-11-2015 18:46:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6021
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 03-06-2011 07:44:09    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
Samen met het "uitvegen" van het fietspad (zie hierboven) is dit een groot gevaar voor fietsers, dat we zeker moeten melden, en vragen om te verhelpen!

Dat is bij deze gebeurd. Volgende mail is vandaag (3 juni 2011) verzonden naar onze burgemeester, onze schepenen van openbare werken en mobiliteit, onze hoofdcommissaris, het agentschap wegen en verkeer, het kabinet van minister Crevits, en nog enkele geïnteresseerden ...
Citaat:
Geachte heer burgemeester,
Geachte heer en mevrouw schepen,


Met tevredenheid hebben we vernomen dat de fietspaden op de viaduct (overbrugging N16 - Vrijheidstraat-Krijgsbaan) zullen aangepast worden, zodat het eindresultaat een comfortabel fietspad zal opleveren. De fietspaden zullen bij de herinrichting van dit "zwart punt" dus beter worden afgewerkt dan bij het vorig "zwart punt", aan de kruispunten van de Krijgsbaan met de Koning Leopoldlaan, de Prinsenlaan en de Sint-Jorisstraat: daar is de toestand gebleven zoals hij oorspronkelijk was, na het "opvullen" met koud asfalt van drie van de zes oncomfortabele goot-drempel-overgangen.

We willen er toch op wijzen dat de rode accentuering en de wettelijke aanduiding van het fietspad — met twee evenwijdige witte onderbroken strepen — van niet al te beste kwaliteit lijkt te zijn. Onderstaande foto is genomen op 27 mei, amper 3 weken na het openstellen van de viaduct:



De rode kleur is zo goed als verdwenen, en ook de wettelijke aanduiding zal niet lang meer stand houden. Automobilisten kunnen dan zelfs niet meer zien dat er een fietspad is waaraan ze voorrang moeten verlenen! Zou het daarom toch niet beter (geweest) zijn, om een fietspad langs een voorrangsweg zodanig aan te leggen dat het duidelijk is, en dat het vooral duidelijk blijft, dat het om een voorrangsfietspad gaat, zoals op bijgaande voorbeeldfoto?



We maken ons vooral zorgen over een belangrijk veiligheidspunt voor fietsers op de viaduct, naar aanleiding van bijgaande foto uit de Gazet van Antwerpen van donderdag 19 mei 2011:



In het vooruitzicht van de plaatsing van verkeerslichten zijn stopstrepen op het wegdek aangebracht. De stopstrepen voor fietsers en automobilisten zijn op gelijke hoogte geschilderd. Een vrachtwagenbestuurder kan onmogelijk een fietser zien staan, wanneer beiden voor het rode verkeerslicht wachten. In de meeste gevallen slaan vrachtwagens hier rechts af naar de N16. In het verkeersveilig België krijgen beiden gelijktijdig groen licht, en dan liggen de dodehoekongevallen hier op de loer!

Dit is nochtans zeer eenvoudig te verhelpen door de stopstreep op de rijbaan een viertal meter achteruit te verplaatsen, of de stopstreep op het fietspad een viertal meter verder te schilderen als dat mogelijk is, of beide strepen even veel te verplaatsen ten opzichte van elkaar. Wachtende automobilisten kunnen dan de wachtende fietsers vóór hen zien staan.

We vragen dit aan te passen vooraleer de verkeerslichten geplaatst worden, in het belang van de fietsersveiligheid.



Met vriendelijke groeten,

Namens de Fietsersbond afdeling Temse.


(Aanpassing op 16-11-2015: Nieuwe host voor afbeeldingen.)
(Aanpassing op 04-01-2018: Verdwenen afbeelding herplaatst.)

_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 04-01-2018 20:07:24; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken


Berichten van afgelopen:   

    -> Temse - Krijgsbaan N419 (viaduct)

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 


 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Pagina 3 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar:  


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum

This contents of this page are in no way endorsed by the Mozilla Foundation
Mozilla_Firefox theme created by Plastikaa © 2005