Het is nu 28-03-2024 11:46:08
Onbeantwoorde berichten bekijken

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:

Over dit forum...

    -> Forum Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
 

Een (groot) deel van het forum is voortaan pas leesbaar na registratie. Een goed idee?
Ja.
40%
 40%  [ 2 ]
Ja, maar sommige delen moeten voor iedereen zichtbaar zijn (vermeld in je antwoord welke)
60%
 60%  [ 3 ]
Nee, hou het liever bij het oude.
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5


 Auteur   Bericht 

Trobken


Site Admin


Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 712
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 08-10-2010 13:40:03    Onderwerp: Over dit forum...
 Reageren met citaat  

Ik heb een (groot) deel van dit forum afgeblokt.
Bezoekers die NIET geregistreerd zijn, zien de onderwerpen wel, maar kunnen ze niet lezen...
_________________
Forumbeheerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

bauwelinck





Geregistreerd op: 17 Sep 2010
Berichten: 12
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 08-10-2010 13:59:13    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

één stem doet zaak wel 100% op één keuze uitkomen... was het met de verkiezingen ook maar zo simpel Goed zo!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Hilde Habraken





Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 373

     
Bericht Geplaatst: 08-10-2010 14:56:10    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Ik zou zorgen dat de kalender met de acties zichtbaar blijft en misschien ook de persartikels. Wat de welkomtekst betreft denk ik dat het voor een buitenstaander niet duidelijk wat met "verantwoordelijken" bedoeld wordt, daar moeten we een alternatief voor bedenken. Misschien heeft iemand een suggestie?
En nog over het promofilmpje: ik vind het alweer erg knap gedaan, er staat nog wel een typfout in (Boelwerf) en ik weet ook niet of iedereen er even blij mee zal zijn Knipoog Misschien ook vermijden dat mensen die van niets weten herkenbaar weergegeven worden, zoals die fietser die aangereden werd aan de Tinelplaats.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 08-10-2010 18:38:22    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Ik heb gemerkt dat je zonder inloggen enkel 4 onderwerpen van 'Fietsersbond Temse' kunt bekijken (de 'Kalender', 'Vroeger tijden', 'Forum' en 'Fietsersbond Nationaal') en alles 'Buiten categorie'. Ik vind dat goed zo. We moeten dan wel zelf opletten dat we geen dingen 'Buiten categorie' zetten, als ze niet voor niet-geregistreerden bestemd zijn.

Als met "verantwoordelijken" de "wegbeheerders" bedoeld wordt - en dat zal wel, zeker - dan hebben we al een alternatief woord gevonden. Misschien is het ook beter om op het forum de tekst "Hiervoor moet je je registreren" te vervangen door "Hiervoor moet je inloggen", want zo is het feitelijk: registreren moet je maar één keer, inloggen kun je telkens opnieuw na uitloggen.

De filmpjes zijn inderdaad prachtig werk, Hans. We moeten middelen vinden om daar een grote verspreiding aan te geven.
Als je nog dergelijke filmpjes maakt, kun je van mij de originele filmpjes en foto's (in grotere resolutie) krijgen. Hier heb je bijvoorbeeld een detail van de scheur in het fietspad uit het promotiefilmpje op de Frank Van Dyckelaan...


_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Trobken


Site Admin


Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 712
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 08-10-2010 19:12:11    Onderwerp: Forum
 Reageren met citaat  

Hilde Habraken schreef:
Ik zou zorgen dat de kalender met de acties zichtbaar blijft en misschien ook de persartikels.


Deze zijn ook zichtbaar én leesbaar, Hilde.
Probeer maar, je kan naast het fietsertje uitloggen en dan kan je zien wat mensen -die niet ingelogd zijn- zien...
Als je niet ingelogd bent, kan je wel alle onderwerpen zien, maar niet lezen.

Jozef Van Breuseghem schreef:

Als met "verantwoordelijken" de "wegbeheerders" bedoeld wordt - en dat zal wel, zeker - dan hebben we al een alternatief woord gevonden. Misschien is het ook beter om op het forum de tekst "Hiervoor moet je je registreren" te vervangen door "Hiervoor moet je inloggen", want zo is het feitelijk: registreren moet je maar één keer, inloggen kun je telkens opnieuw na uitloggen.


Klopt, Jozef.
Maar bijvoorbeeld zorgen voor goede fietsstallingen aan bushaltes, horeca, winkels, station is niet altijd de verantwoordelijkheid van de wegbeheerder. Of een camera plaatsen aan fietsenstallingen. Of uitgave van fietskaarten... 'k had ook verschillende termen in gedachten, maar verantwoordelijken vond ik het meest algemene...

Merci voor appreciatie van 't filmpje, daar kruipen toch rap verschillende uren en uren werk in.... vooral het herbekijken en de goede beelden zoeken...

Tijpfoud? Boelwerf?
Is die aangereden mens herkenbaar? (nog eens gaan kijken)...

20u40: Inmiddels gekeken, je hebt gelijk Hilde.
Aangepaste versie onderweg naar Youtube, met foto van vandaag erbij!
_________________
Forumbeheerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Hilde Habraken





Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 373

     
Bericht Geplaatst: 08-10-2010 19:43:23    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Ik had nog niet geprobeerd om uit te loggen om het te testen, ik geloof jullie Knipoog
Een perfecte tandem vormen jullie:
De combinatie van het indrukwekkend archief dat Jozef al verzameld heeft en de creativiteit en webkennis van Hans geeft schitterende resultaten!

Ik zal zelf ook eens wat meer mijn fototoestel meenemen, want vandaag heb ik toch weer enkele storende zaken gezien, zoals twee auto's (telkens op een andere plaats) die het fietspad volledig blokkeerden terwijl ze aan het uitladen waren.

Ik vind ook dat we die filmpjes maximaal moeten benutten, ze hebben in elk geval al succes op Facebook.
Er hebben al enkele mensen gereageerd dat ze komen meefietsen. En als iedereen het filmpje op zijn beurt op zijn Facebook zet, kan het snel verspreid worden.
Misschien moeten we dat een week voor de actie nog eens uitdrukkelijk vragen als we het pamflet naar al onze vrienden doorsturen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Trobken


Site Admin


Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 712
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 08-10-2010 21:44:44    Onderwerp: Filmpje
 Reageren met citaat  

Ik heb het filmpje ondertussen bijgewerkt.
We gaan hier teveel off-topic ondertussen.
Maar nogmaals thx!

Het (aangepaste) filmpje vind je hier.
_________________
Forumbeheerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Trobken


Site Admin


Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 712
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 08-10-2010 21:56:08    Onderwerp: Een stem
 Reageren met citaat  

bauwelinck schreef:
één stem doet zaak wel 100% op één keuze uitkomen... was het met de verkiezingen ook maar zo simpel Goed zo!


Er zijn nog steeds landen waar het zo gebeurt, maar da's nu ook weer niet zo'n goeie zaak... Knipoog
_________________
Forumbeheerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Bert





Geregistreerd op: 21 Feb 2009
Berichten: 63
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 10-10-2010 17:18:21    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

het is niet zo erg dat beleidsmakers de problemen oplossen, maar we moeten idd opletten dat niet al onze plannen bekend worden. Ik ben akkoord met alles wat hierboven gezegd werd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht


Berichten van afgelopen:   

    -> Forum

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
 


 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar:  


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum

This contents of this page are in no way endorsed by the Mozilla Foundation
Mozilla_Firefox theme created by Plastikaa © 2005