Geplaatst: 18-04-2024 13:43:17 Onderwerp: De fatbike
Letterlijk vertaald, de 'vetfiets'. Een fiets met dikke banden en een wat steviger uitziend frame. Dit artikel stond erover in Het Nieuwsblad van maandag 15 april 2024 (klik om te vergroten).
Er zijn blijkbaar enthousiaste gebruikers van deze fietsen, die er eerder uitzien als bromfietsen. Elk heeft zijn voorkeur, natuurlijk.
Een fatbike zal zeker enkele voordelen bieden aan zijn gebruikers, maar zoals met alles zullen er ook nadelen aan verbonden zijn. Persoonlijk vraag ik mij af of ze verstandig gebouwd worden, als ik merk dat bij de fatbike (op de foto van de krant) waarop de man met zijn dochter rijdt, de koplamp gemonteerd staat achter het bagagemandje op het voorwiel ... _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Geplaatst: 12-09-2024 10:24:19 Onderwerp:
De fatbike heeft zijn voorstanders, maar er wordt ook gelachen met deze obese fietsen . Lees deze column uit Het Nieuwsblad van donderdag 12 september 2024 (klik om te vergroten).
_________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum