|
De Mirabrug tussen Hamme en Waasmunster |
|
|
|
Jozef Van Breuseghem
Site Admin
|
|
|
|
|
Geplaatst: 08-07-2023 21:39:11 Onderwerp: |
|
|
|
|
Op zaterdag 8 juli 2023 ben ik even naar de Mirabrug gefietst, maar die zag er lang niet afgesloten uit.
Dat wordt wel opvallend aangekondigd als je er naartoe fietst ...
... maar de werkelijkheid is dus anders. In alle geval blijkbaar toch gedurende het weekend.
Wil de Vlaamse Waterweg de zondagse fietsers niet teleurstellen?
Tussen haakjes, als je wil kunnen lezen wanneer de Mirabrug afgesloten is, zul je even achter de verkeersborden moeten gaan kijken.
De Vlaamse Waterweg heeft deze mededeling handig verscholen .
Op de durmedijk aan de Mirabrug, die normaal ook afgesloten is maar nu niet, heeft de Vlaamse Waterweg ook een informatiepaneel over de fietsomleiding geplaatst.
Maar deze is allesbehalve duidelijk.
De tekening spreekt over 'omleiding Klein Broek Temse', via de Merenwegel, de Siegfried Buytaertdreef en de Legen Heirweg. De omleiding staat er zo op afgebeeld. Vergroot de foto maar door erop te klikken.
Maar in de tekst staat 'u kan hier de brug nemen & zo deze omleiding vermijden!'
Ik vraag mij af hoe je de omleiding in het Klein Broek kunt vermijden door hier de Mirabrug te nemen als die afgesloten is. En ook al is ze niet afgesloten, dan kom je via de Mirabrug aan de overkant van de Durme van het Klein Broek terecht.
Dan moet je dus het veer van Tielrode nemen?
Omleiding vermijden _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like. |
|
Terug naar boven |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Pagina 1 van 1 |
Tijden zijn in GMT + 1 uur
|