Het is nu 28-03-2024 14:08:06
Onbeantwoorde berichten bekijken

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:

Denkt men echt aan fietsers bij werken?

    -> Temse - Krijgsbaan N419 (alles behalve het viaduct) Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
 
 Auteur   Bericht 

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 05-12-2012 18:46:38    Onderwerp: Denkt men echt aan fietsers bij werken?
 Reageren met citaat  

Er zijn werken aan de gang op het fietspad, op de hoek van de Sint-Jorisstraat en de Krijgsbaan:



Fietsers moeten hun plan maar trekken om de afspanning rond het opengebroken fietspad te ontwijken. Langs de rijbaan? Tussen de auto's? Moet je dan met een hoge boordsteen terug op het fietspad? Langs het voetpad? Is daar plaats genoeg? Wat als er voetgangers zijn?

Ik heb niet gekeken wie de werken uitvoert, maar zou men ook de boordsteen na de goot niet kunnen uitbreken, om ook deze overgang in het fietspad vlakker te maken (klik hier)? Het zal mij trouwens benieuwen, hoe het fietspad zal hersteld worden na de werken...

(Aanpassing op 08-12-2015: Afbeeldingen op nieuwe host en vergrootbaar gemaakt.)
(Aanpassing op 21-10-2017: Foto-vergrotingsfout verbeterd.)

_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 21-10-2017 13:05:16; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Hilde Habraken





Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 373

     
Bericht Geplaatst: 12-12-2012 10:30:47    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Ik heb er mij ook al aan geërgerd. Iets gelijkaardigs heb je (misschien is het ondertussen al weg want ik ben er deze week niet voorbijgereden) aan de voet van de viaduct over de E17 in de Hoogkamerstraat richting Temse. Je moet daar bruusk de rijbaan op en dan terug het fietspad op geraken. Dat laatste was tijdens de werken een heuse uitdaging. Gelukkig is het nu al iets verbeterd maar het blijft een gevaarlijk punt. Jammer dat het al donker is als ik er passeer, anders nam ik eens een foto.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 24-12-2012 15:55:36    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

De put lag al een tijdje dicht, maar nu is ook de afspanning verwijderd. Het fietspad is opnieuw berijdbaar. Alleen de streep van het zebrapad moet nog vervolledigd worden.



Op de foto lijkt het wel alsof de greppel opgevuld is met asfalt. In werkelijkheid is dat jammer genoeg niet zo. De bruuske greppel-boordsteen overgang is gebleven. Zeer jammer dat er zo weinig aan fietsers gedacht wordt.

Verder lijkt de herstelling wel degelijk uitgevoerd te zijn. Nu maar hopen dat het zo blijft en dat het niet afloopt zoals in de Gasthuisstraat (klik hier).

(Aanpassing op 08-12-2015: Afbeeldingen op nieuwe host en vergrootbaar gemaakt.)
(Aanpassing op 21-10-2017: Foto-vergrotingsfout verbeterd.)

_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 21-10-2017 13:07:50; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 14-04-2014 18:04:01    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Het is eigenlijk jammer, maar na iets meer dan een jaar blijkt deze herstelling toch niet zo degelijk te zijn uitgevoerd. De herstelling heeft dezelfde "ziekte" als in de Gasthuisstraat, waar ook de bovenste (vlakke) laag van ongeveer een centimeter dikte verdwenen is. De witte streep van het zebrapad lijkt op een breed lint dat over een drempel ligt.



Dat lijkt wel letterlijk op een "slijtlaag" die dan ook helemaal weggesleten wordt door ... fietsbanden? Dat geeft te denken over de kwaliteit!

Eén troost: Als het fietspad met tegels of klinkers aangelegd was, dan lag het fietspad er van bij de "herstelling" al slecht bij ...

(Aanpassing op 08-12-2015: Afbeeldingen vergrootbaar gemaakt.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 08-12-2015 19:54:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 29-07-2014 06:55:12    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

De weggesleten "slijtlaag" van het fietspad (zie hierboven) is opnieuw aangebracht. Deze keer hebben we dat eens niet moeten melden op het Meldpunt Fietspaden (toch niet dat ik weet ...).



De herstelling is goed merkbaar aan het kleurverschil en aan het korter streepje van het zebrapad. Hopelijk is deze herstelling van een duurzamer kwaliteit dan de vorige.

Zouden ze het bij het Agentschap Wegen en Verkeer beginnen begrijpen dat ook fietsers graag op vlakke wegen rijden? Toch niet te vroeg victorie kraaien, want de goot-drempel overgang van de rijbaan naar het fietspad is nog altijd niet verbeterd.



(Aanpassing op 08-12-2015: Afbeeldingen vergrootbaar gemaakt.)
(Aanpassing op 21-10-2017: Foto-vergrotingsfout verbeterd.)

_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 21-10-2017 13:10:30; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 03-09-2014 15:14:21    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Ondertussen is ook dat streepje van het zebrapad op het fietspad bijgewerkt.



(Aanpassing op 08-12-2015: Afbeeldingen vergrootbaar gemaakt.)
(Aanpassing op 21-10-2017: Foto-vergrotingsfout verbeterd.)

_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 21-10-2017 13:12:14; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 02-11-2014 09:28:38    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Het is nog maar pas goed afgewerkt (klik hier), en er wordt alweer gewerkt op deze plaats. Het fietspad ligt weer open en de signalisatie voor de veiligheid van de fietsers stelt niet veel voor. Het heeft een hoog trek-uw-plan gehalte!



Hier moeten fietsers opnieuw van de rijbaan op het fietspad rijden: door de greppel met rioolrooster, gevolgd door een drempel. Iets verder is de drempel nog veel hoger.



Hopelijk verbetert de signalisatie en duurt het nu weer bijna geen twee jaar, alvorens het fietspad opnieuw degelijk hersteld is.

(Aanpassing op 08-12-2015: Afbeeldingen vergrootbaar gemaakt.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 08-12-2015 20:00:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 12-11-2014 19:09:10    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

De werken zijn beëindigd, het fietspad is 'dicht gelegd' ... met wat tegels.



Is dit voorlopig of blijft dat zo? Zo zal het in ieder geval niet blijven, want dit zal wel verzakken. Hopelijk wordt het zo vlug mogelijk degelijk hersteld zoals het was.

Deze 'afwerking' staat wel in schril contrast met wat op het fietspad van de N16 gebeurd is, op het kruispunt met de Gasthuisstraat. Ook daar is onlangs het fietspad op twee plaatsen opengebroken voor werken, maar dat is dadelijk daarna hersteld zoals het hoort.





Waarom kan dat op de Krijgsbaan niet? Het is toch ook een gewestweg?

(Aanpassing op 08-12-2015: Afbeeldingen vergrootbaar gemaakt.)
(Aanpassing op 21-10-2017: Foto-vergrotingsfout verbeterd.)

_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 21-10-2017 13:17:04; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 02-12-2014 15:41:54    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Hola! Het kan toch wel op de Krijgsbaan (klik hier)!

Vandaag (dinsdag 2 december 2014) zijn enkele mensen bezig een opgelapt stuk fietspad te herstellen, ongeveer recht tegenover de Koning Leopoldlaan.



De herstelling wordt uitgevoerd met rood gekleurde beton, en ze doen echt hun best om het mooi effen en glad te strijken met een grote stukadoorstroffel Goed zo!. Ze schuiven dus niet heen en weer met een houten plank om het 'vlak' te krijgen, zoals jammer genoeg dikwijls het geval is.

Aan de hoek van de Sint-Jorisstraat zijn de voorbereidende werken al uitgevoerd.



Hier zullen ze hoogstwaarschijnlijk beginnen als ze klaar zijn met het vorige.

Het gewest verzorgt dus toch zijn fietspaden Lach.

(Aanpassing op 08-12-2015: Afbeeldingen vergrootbaar gemaakt.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 08-12-2015 20:04:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 03-12-2014 14:24:46    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Die stukadoorstroffel (zie hierboven) was zeker voor het zicht, want op onderstaande foto's zijn toch duidelijk groeven te zien van het afstrijken met een oneffen plank.





Maar mogelijk, en hopelijk, valt het nog mee als we er over fietsen? Dat zullen we ondervinden als de herstellingen uitgehard zijn.

(Aanpassing op 08-12-2015: Afbeeldingen vergrootbaar gemaakt.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 08-12-2015 20:08:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 08-12-2014 20:22:03    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Het is zoals ik het een beetje vreesde (klik hier): als je hier over fietst word je even opgelicht (letterlijk, niet figuurlijk Knipoog) en daarna weer neergelaten. Het herstelde gedeelte is minder effen dan de rest van het fietspad.



Het is zeker niet slecht hersteld, maar we hebben al beter gekend (klik hier en hier). Hier voel je dat je over een hersteld gedeelte rijdt.

Aan de Sint-Jorisstraat is de vlakheid van de herstelling moeilijker te beoordelen, omdat je al dooreengeschud wordt als je over de boordsteen rijdt vlak voor het herstelde gedeelte.



De kwaliteit en de vlakheid zal wel gelijkaardig zijn aan de herstelling van vorige foto, aangezien ze op dezelfde dag en door dezelfde personen zijn uitgevoerd.

(Aanpassing op 08-12-2015: Afbeeldingen vergrootbaar gemaakt.)
(Aanpassing op 21-10-2017: Foto-vergrotingsfout verbeterd.)

_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 21-10-2017 13:19:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 30-08-2016 09:02:25    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Er is weer een werkje aan het fietspad op de Krijgsbaan bezig, een eigenaardig werkje deze keer. Laten we beginnen met de aankondiging van deze werken in de richting van het centrum.

Als positief punt valt te vermelden dat alle verkeersborden zodanig geplaatst zijn dat ze zo weinig mogelijk hinder betekenen voor alle weggebruikers. Maar het begint met twee opeenvolgende verkeersborden C43 met een snelheidsbeperking tot 50km/u. Het eerste ter hoogte van het Lukoil tankstation, ...



... het tweede in het begin van de aaneengesloten huizenrij.



Deze verkeersborden staan in de bebouwde kom, waar een snelheidsbeperking van 50km/u al van kracht is. Ze zijn dus totaal overbodig en bovendien zelfs verboden door het artikel 9.9.2° van het reglement voor de wegbeheerder Lees :
Citaat:
9.9. Verkeersbord C43.

...
In de bebouwde kommen die afgebakend zijn door verkeersborden F1a, F1b en F3a, F3b mogen geen verkeersborden C43 met snelheidsbeperking tot 50 km/u worden geplaatst of behouden.
...

Dat belooft al voor het vervolg van de signalisatie ...

Waar het verhoogd fietspad begint, staan nog een aantal verkeersborden, maar geen enkele verwittiging voor de gebruikers van het fietspad.



Dan blijkt plots dat fietspad, en het voetpad, onderbroken te zijn.



Er staat wel een omleidingswegwijzer voor ... voetgangers, en er is een doorgangetje afgebakend op de rijbaan. Dat doorgangetje is wel zeer smal en per fiets bereikbaar door over vier losse tegels te rijden die in de greppel liggen. Ik denk dat geen enkele verstandige fietser (of voetganger) zich aan een dergelijk avontuur zal wagen, maar eerder naar rechts zal uitwijken om tussen de lantaarnpaal en de afsluiting, en langs de parkeerplaats de werken te omzeilen.



Als je langs de rijbaan rijdt, moet je immers daarna weer het fietspad trachten te bereiken over weer vier tegels die los in de greppel liggen vlak voor een rioolrooster. Een hachelijk evenwichtskunstje!



Nu de essentie: waartoe dienen die werken eigenlijk?



Het verhoogd fietspad is plaatselijk verlaagd tot het niveau van de rijbaan, om een vlotte oprit te krijgen voor motorvoertuigen naar de parkeerplaats. Is dat nog van deze tijd? Wat staat hierover in het Vademecum Fietsvoorzieningen, hoofdstuk 4.3.3.4? Lees
Citaat:
4.3.3 Ontwerp- en aanlegvereisten voor fietspaden vanuit trillingsconfort
...
4.3.3.4 Geen indalingen bij garage-ingangen en opritten
Zowel autobestuurders als fietsers hebben recht op comfort bij garage-ingangen en opritten. Een constante verhoging van het fietspad met 6,5 tot 7 cm (en liefst eerder 7 cm) in combinatie met een schuin afgekante boordsteen (type E) ter hoogte van de oprit garandeert dit comfort voor beide weggebruikers. Deze vereiste moet in het dwarsprofiel bij het ontwerp worden toegevoegd en geldt uiteraard enkel in zones met garage-ingangen en opritten. Om mindervaliden (bv. rolstoelgebruikers) de mogelijkheid te bieden om de rijweg over te steken dienen gepaste overgangen voorzien te worden bij kruisingen en kunnen — waar nodig — de gebruikelijke boordstenen met lager verval worden gebruikt.

Waarom gebruikt men dus hier niet gewoon een schuin afgekante boordsteen, en waarom laat men het fietspad niet op hoogte verder lopen? Waarom wordt het comfort van fietsers opgeofferd aan een onnodig "vlakke oprit" voor motorvoertuigen?

Dit is natuurlijk gemeld op het Meldpunt Fietsdpaden. Mijn melding heeft referentienummer 85241B5A31 gekregen. Ik ben alweer benieuwd hoe hierop zal gereageerd worden Hihi.

Wat een verschil met Cauwerburg, wanneer daar de oprit naar het fietspad vergeten was recht tegenover de Smesstraat! Pas na ons aandringen werd daar de hoge boordsteen vervangen door een lichtjes schuin afgekante boordsteen.



Waarom zouden fietsers daar geen mooie vlakke oprit kunnen krijgen? We moeten wel opletten als we Cauwerburg vergelijken met de Krijgsbaan, want de Krijgsbaan is een gewestweg en Cauwerburg een gemeenteweg. Maar de vraag blijft ...

(Aanpassing op 21-10-2017: Foto-vergrotingsfout verbeterd.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 21-10-2017 13:24:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 30-08-2016 15:19:44    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Vandaag, dinsdag 30 augustus 2016, is de versperring van het fietspad opgeruimd. Je kunt dus opnieuw op het "herstelde" fietspad verder rijden en ik vind het onaangenaam om op en neer gehotst te worden, zelfs met een ligfiets.

Of hoe er voor gezorgd wordt om goede fietspaden voortdurend slechter en onaangenamer te maken Triest.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 21-11-2016 18:44:19    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Na bijna drie maanden is er een reactie gekomen van AWV:
Citaat:
Op 21 november 2016 16:05 schreef Wegbeheerder <wegen.oostvlaanderen@vlaanderen.be>:

Beste Van Breuseghem Jozef,

Als reactie op uw melding van een knelpunt voor fietsers (referentie : 85241B5A31) op volgende locatie :

Krijgsbaan
Temse
Oost-Vlaanderen

Melden we u het volgende :

Ik wil u bedanken voor uw melding over het fietspad op de Krijgsbaan in Temse.

Met de verlaging willen we in het kader van veilig en vlot verkeer, de conflictzone met de zwakke weggebruiker verkleinen door op die bepaalde plaats het in- en uitrijden te concentreren.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groeten,

Een belachelijke reden, natuurlijk, om een inzinking in het fietspad te maken. Dat kon even goed opgelost worden conform de richtlijnen van het Vademecum Fietsvoorzieningen. Bovendien gebruikt AWV nog altijd de term "zwakke weggebruiker" om fietsers aan te duiden. Blijkbaar weet AWV nog altijd niet wat een zwakke weggebruiker eigenlijk is. Daarom heb ik volgend antwoordje geschreven:
Citaat:
Geachte,

Ik dank u voor uw antwoord, waarin ik merk dat u met 'zwakke weggebruiker' fietsers bedoelt.

Een 'zwakke weggebruiker' is eigenlijk elke weggebruiker (of zijn/haar nabestaanden) die van de voertuigverzekering een automatische vergoeding krijgt omdat hij/zij op de openbare weg een ongeval voorheeft met een motorvoertuig, waarvan hij/zij zelf geen bestuurder is.

Ook passagiers van een auto, een bus, een tram, een trein, een motor, een bromfiets, ... krijgen als zwakke weggebruikers dezelfde automatische vergoeding bij een ongeval.

Maar de bestuurder van een bromfiets klasse A, ook gebruiker van het fietspad, kan nooit zwakke weggebruiker worden, als bestuurder van een motorvoertuig. Zelfs als fietsers met elkaar botsen, of met een voetganger, of tegen een voorwerp dat geen motorvoertuig is, dan zijn ze evenmin zwakke weggebruiker hoe ernstig de gevolgen ook zijn, want er is geen motorvoertuig betrokken. Er volgt geen automatische vergoeding.

Fietsers zijn wel kwetsbare weggebruikers, maar dat is iets anders!

Met vriendelijke groeten,

_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 09-08-2022 14:24:10    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Het is nu maandag 8 augustus 2022. Er zijn werken bezig op het verhoogd fietspad van de Krijgsbaan, tussen het kruispunt met de Koning Leopoldlaan en de Sint-Jorisstraat, richting Steendorp. Fietsers en andere bestuurders op de rijbaan worden verwittigd ...



Fietsers moeten dus op de rijbaan vanaf het "fietspad-hoekje", waar het verhoogde fietspad begint.

Een veilige afscherming voor fietsers is er niet. Maar maakt dat veel uit, als je vanop een moordstrookje naar de rijbaan moet fietsen tot aan het kruispunt met de Sint-Jorisstraat Hihi Vraag

Als je op dat kruispunt naar links wil afslaan, dus naar de Prinsenlaan, dan kun je nu zelfs de voorsorteerstrook op de rijbaan gebruiken Knipoog. Dat hoef je geen twee keer voor het rode verkeerslicht te wachten. Zelf ondervonden!

Elk nadeel heb zijn voordeel ...
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken


Berichten van afgelopen:   

    -> Temse - Krijgsbaan N419 (alles behalve het viaduct)

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
 


 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Pagina 1 van 1
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar:  


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum

This contents of this page are in no way endorsed by the Mozilla Foundation
Mozilla_Firefox theme created by Plastikaa © 2005