|
Fietsen op de durmedijken, weldra verleden tijd. |
|
ROP
|
|
|
|
|
Geplaatst: 13-08-2018 13:40:44 Onderwerp: |
|
|
|
|
In de vorige tussenkomst wordt dus gesteld dat zolang ernstige argumenten ontbreken asfalt de logica is. En hetzelfde geldt voor overbruggingen. |
|
Terug naar boven |
|
luk
|
|
|
|
|
Geplaatst: 08-10-2018 18:38:10 Onderwerp: |
|
|
|
|
Ik verlies helemaal het overzicht. Bestaat er een globaal plan? Wie heeft dat gemaakt? Wie is verantwoordelijk? Wie heeft dat goedgekeurd? Ik heb de indruk dat dat wij bewoners van Temse, Hamme en Waasmunster volledig buiten spel gezet zijn.
Wat zit daarachter?
Ondertussen is al heel wat vernield in ons mooie landschap... bomen en groen verdwenen, wandelaars en fietsers verdreven....
Transparantie gewenst!!! |
|
Terug naar boven |
|
ROP
|
|
|
|
|
Geplaatst: 09-10-2018 15:45:38 Onderwerp: |
|
|
|
|
Het overzicht staat op het kaartje. De vette zwarte routes zijn de routes die zullen overblijven. Nieuw is dat het benedendijks fietspad in de potpolder van Tielrode ook gaat verdwijnen.
Wie bedisselt dat. Het RLSD! Daarin zit de provincie en gemeentebesturen en ook "erkende milieuverenigingen". Er bestaan ook niet erkende milieuverenigingen. Die zijn niet subversief maar die ontvangen geen geld van de overheid en zijn dus nog vrij in hun denken maar mogen niet mee aan tafel.
Het is aan de GR-leden om daar vragen over te stellen. Al iets gezien? |
|
Terug naar boven |
|
steven
|
|
|
|
|
Geplaatst: 11-10-2018 08:20:32 Onderwerp: |
|
|
|
|
Ik ben eerder van het goedgelovige type.
Ik denk dat de tekenaars teveel naar de toeristische fietser hebben gekeken, en te weinig (of niet?) naar (huidige!) lokale fietsverplaatsingen en woon-werk pendelaars en scholieren. Die gaan van Waasmunster naar Tielrode - of van Temse naar Tielrode, Elversele -Temse enz.. echt niet hun afstand zomaar eventjes bijna verdubbelen. Die gaan dan de kortere drukkere verkeersassen gebruiken.
Dat is heel erg jammer. Temeer omdat die assen drukke verbindingen zijn voor auto- en vrachtverkeer (Cauwerburg, Gentstraat, duivenhoek, ..) |
|
Terug naar boven |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|