|
Sneeuw ruimen op fietspaden - winter 2010-2011 |
|
Nicole Van der Vieren
|
|
|
|
|
Geplaatst: 09-12-2010 16:01:54 Onderwerp: winterse fietspaden oké |
|
|
|
|
Ja, volgens mezelf en volgens mijn kinderen liggen de fietspaden er deze winter beter bij dan vorig jaar. Pluimpje voor Temse :-) _________________ Met de fiets vervuil je niets :-) |
|
Terug naar boven |
|
Hilde Habraken
|
|
|
|
|
Geplaatst: 17-12-2010 20:34:59 Onderwerp: |
|
|
|
|
Ik heb het ook al gemerkt, er wordt echt aan de fietsers gedacht dit jaar. Het vervelendste zijn eigenlijk de mensen die hun opritten schoonvegen en dan de hopen sneeuw aan de zijkant van de rijweg opstapelen. Ook de voetpaden liggen er te lang slecht bij, ik zag bij de vorige sneeuwperiode dat het voetpad op de viaduct aan de Krijgsbaan na enkele dagen nog steeds spekglad was. Ik vind dat ze daar ook wel eens aandacht voor mogen hebben, zeker omdat ze in de Nieuwe Omroeper de mensen op hun plicht wijzen om het voetpad te ruimen. Het goede voorbeeld geven zou niet slecht zijn. |
|
Terug naar boven |
|
Bert
|
|
|
|
|
Geplaatst: 19-12-2010 13:48:15 Onderwerp: |
|
|
|
|
Ik heb vrijdag ook heel wat kilometer rondgereden met de fiets in Temse en Sint-Niklaas. Veel fietspaden lagen er redelijk proper bij. Kleinere fietspaden lagen soms nog heel besneeuwd. Maar je ziet dat er alleszins ook op de fietspaden inspanningen zijn gedaan.
We moeten toegeven dat de laatste dagen er gewoon ook enorm veel sneeuw is gevallen. Van mij dus ook een pluim voor de gemeentearbeiders die dit allemaal 's nachts en in de weekend doen! |
|
Terug naar boven |
|
Hilde Habraken
|
|
|
|
|
Geplaatst: 19-12-2010 15:26:31 Onderwerp: |
|
|
|
|
Zo is dat! |
|
Terug naar boven |
|
Bert
|
|
|
|
|
Geplaatst: 21-12-2010 19:00:17 Onderwerp: |
|
|
|
|
Misschien een idee voor een positieve actie : we geven een strooizout-trofee aan de gemeentearbeiders en op de uitreiking laten we de strooien hoedjes spelen! |
|
Terug naar boven |
|
Hilde Habraken
|
|
|
|
|
Geplaatst: 04-01-2011 19:48:57 Onderwerp: |
|
|
|
|
Mooi zo. Het brengt dus toch op, dat meldpunt fietspaden |
|
Terug naar boven |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Pagina 1 van 1 |
Tijden zijn in GMT + 1 uur
|