Het is nu 28-03-2024 10:32:45
Onbeantwoorde berichten bekijken

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:

Ontbrekende fietspadmarkering aan de Laagstraat.

    -> Temse - N16 (gewestweg) Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
 Auteur   Bericht 

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 15-07-2009 22:11:14    Onderwerp: Ontbrekende fietspadmarkering aan de Laagstraat.
 Reageren met citaat  

De Laagstraat zou eigenlijk moeten afgesloten worden van de N16, zoals met de Dweersstraat gebeurd is, omdat de N16 een primaire weg klasse 1 is. Naar het schijnt gaat dit ooit wel eens gebeuren na het afwerken van de 'oostelijke tangent' van Sint-Niklaas. Ondertussen wil dit niet zeggen dat onze vrienden Vraag de wegbeheerders van de gewestwegen de Plaatsingsvoorwaarden Verkeerstekens niet moeten respecteren Lees !

Citaat:
Artikel 16: Overlangse markeringen die een fietspad aanduiden.

1° Overlangse markeringen die een fietspad aanduiden moeten aangebracht worden op de kruispunten wanneer het fietspad deel uitmaakt van een openbare weg gesignaleerd door de verkeersborden B9 of B15 en een fietspad na het kruispunt verder loopt.
....


De fietsers op de N16 moeten immers de Laagstraat oversteken op een fietssuggestiestrook in plaats van op een fietspad zoals blijkt uit volgende foto:



Ik heb dit bijgevolg gemeld op het meldpunt fietspaden http://www.meldpuntfietspaden.be/, ref.A6283FD7CC .

Ik ben eens benieuwd of het ook jaaaaren zal duren alvorens het onze vrienden Vraag de wegbeheerders van de gewestwegen zal behagen om hier op te reageren, zoals met de onduidelijke voorrangssignalisatie op het kruispunt N16/Hoogkamerstraat. Terloops, ook hier heb ik nog maar eens melding van gemaakt op het meldpunt fietspaden, zie http://ft.bbforum.be/hoogkamerstraat__onduidelijke_voorrang_voor_fietsers-t26.html.

Wat ook eigenaardig is: aan de andere kant van de N16, waar de Dweersstraat en de Laagstraat wel afgesloten zijn, daar is wel een fietspadmarkering aangebracht! LOL Lach Lach Lach Uitroepteken

(Aanpassing op 01-12-2015: Afbeeldingen op nieuwe host en vergrootbaar gemaakt.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 01-12-2015 09:40:11; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Hilde Habraken





Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 373

     
Bericht Geplaatst: 26-07-2009 20:02:17    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Ik erger mij er dood aan dat die afslag nog steeds open is. Onverantwoord, mijn zoon is daar al eens aangereden op het fietspad door een auto die de afslag nam. Het fietspad tussen Interbeton en de brug kon niet rap genoeg afgeschaft worden vanwege "onveilig", maar deze gevaarlijke situatie willen ze dus blijkbaar nog jaren laten aanslepen. Ik wilde al een brief schrijven met het voorstel om dit tenminste als de school terug begint dicht te doen, omdat dan de oude brug ook hersteld is. Nu ik dit lees zinkt de moed alweer in mijn schoenen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 06-08-2009 18:32:29    Onderwerp: Toch snelle reactie.
 Reageren met citaat  

Onze vrienden Vraag de wegbeheerders van Oost-Vlaanderen hebben toch snel gereageerd op deze opmerking. Zou dit ook het gevolg kunnen zijn van mijn interventie via de vraagbaak van de Wegcode op www.wegcode.be in verband met het kruispunt N16/Hoogkamerstraat (zie http://ft.bbforum.be/hoogkamerstraat__onduidelijke_voorrang_voor_fietsers-t26.html)?

wegen.oostvlaanderen-apenstaartje-vlaanderen.be antwoordt mij vandaag (6 augustus 2009):
Citaat:
In antwoord op uw melding dd. 16/07 jl mbt ontbrekende markeringen aan het fietspad thv van het kruispunt N16 met Laagstraat deel ik mee dat het aanbrengen van markering thv het kruispunt de veiligheid van de fietsers ten goede zal komen. De opdracht zal in de maand augustus uitgevoerd worden. Tevens deel ik u mee dat het bord M10 (dubbelrichting fietspad) verwijderd werd want de fietsers komende van Laagstraat mogen enkel rechtsaf gezien ze op een enkelrichtingsfietspad aansluiten.

Over dat bord M10 of dat enkelrichtingsfietspad had ik niets gezegd. Ik blijf immers van oordeel dat de fietspaden langs de N16 dubbelrichting moeten worden Uitroepteken Ik begin te vermoeden dat de wegbeheerders van Oost-Vlaanderen ook dit forum lezen... Nu, ze zijn welkom, ze kunnen er misschien nog iets van opsteken Hihi.

En misschien kunnen ze eens contact opnemen met De Post van Temse in de Laagstraat, en hun zeggen dat de postbodes enkel rechtsaf mogen als ze uit de Laagstraat op het fietspad van de N16 komen Vraag...
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Trobken


Site Admin


Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 712
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 08-08-2009 14:53:29    Onderwerp: Re: Toch snelle reactie.
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
Ik begin te vermoeden dat de wegbeheerders van Oost-Vlaanderen ook dit forum lezen...


Hallelujia!

Nu nog wat 'bestuursleden' van de Fietsersbond Temse en actievere deelname van de reeds ingeschrevenen en dit forum wordt een vaste waarde! Knipoog
_________________
Forumbeheerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 10-08-2009 10:18:38    Onderwerp: Onderbord M10
 Reageren met citaat  

In de Laagstraat staat inderdaad een onderbord M10 dat wijst op een dubbelrichtingsfietspad!



Ik had dat zelf nog niet opgemerkt, maar mijn aandacht is hierop gevestigd door het antwoord van de wegbeheerder op mijn opmerking. Het zou spijtig zijn als ze dit bord verwijderen, want hiermee geeft het AWV Oost-Vlaanderen toe dat er toch dubbelrichtingsfietspaden langs de N16 moeten komen Knipoog ...
Eigenlijk is dit toch ook een ongelukkige combinatie van verkeersborden: bovenaan staat een bord D1, dat verplicht om rechtsaf te slaan, ook voor fietsers (men mag dus reglementair toch niet vanuit de Laagstraat richting Doornstraat fietsen Triest ). Als het onderbord M10 blijft hangen, dan zou onder het bord D1 een onderbord M3 moeten komen (uitgezonderd fietsers en bromfietsers). Om al deze ingewikkelde toestanden te vermijden kan men beter ineens deze toegang tot de N16 voor gemotoriseerd verkeer afsluiten, zoals het eigenlijk hoort!

Voor alle duidelijkheid: vanuit de Kleine of de Grote Dweersstraten staat geen enkele verplichting om rechtsaf te slaan, of geen enkel verbod om het fietspad in tegenrichting op te rijden. AWV Oost-Vlaanderen verbiedt dus enkel onze postbodes om vanuit de Laagstraat naar de Doornstraat te fietsen Idee Vraag .

(Aanpassing op 01-12-2015: Afbeeldingen op nieuwe host en vergrootbaar gemaakt.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 01-12-2015 09:42:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 28-09-2009 10:41:49    Onderwerp: uitvoering?
 Reageren met citaat  

De verplichte fietspadmarkering is nog niet aangebracht. De wegbeheerder Oost-Vlaanderen had beloofd om dit gedurende de maand augustus uit te voeren, zie het antwoord van wegen.oostvlaanderen-apenstaartje-vlaanderen.be op 06-08-2009 hierboven. Ondertussen is september bijna voorbij.
Toch heeft onze vriend Vraag de wegbeheerder Oost-Vlaanderen niet stil gezeten: het bord M10 (dubbelrichting fietspad) is verwijderd, "want de fietsers komende van Laagstraat mogen enkel rechtsaf gezien ze op een enkelrichtingsfietspad aansluiten", zoals de wegbeheerder zelf zegt.



Wie wil nog eens trachten om mij te overtuigen dat de wegbeheerder Oost-Vlaanderen werkelijk begaan is met de veiligheid van fietsers?

(Aanpassing op 01-12-2015: Afbeeldingen op nieuwe host en vergrootbaar gemaakt.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 01-12-2015 09:44:12; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 09-10-2009 20:18:33    Onderwerp: Ontwaak wegbeheerder!
 Reageren met citaat  

We zullen onze vriend Vraag de wegbeheerder Oost-Vlaanderen nog maar eens lastig vallen met volgend antwoord op zijn mail:
Citaat:
Geachte,

Einde september is mij opgevallen, dat het bord M10 inderdaad verwijderd is, zoals vermeld in uw mail van 6 augustus 2009. De fietspadmarkering daarentegen - waar het tenslotte toch over gaat - is tot op heden (9 oktober 2009) niet aangebracht. Nochtans zou de opdracht in augustus uitgevoerd worden, zoals ook vermeld in uw mail van 6 augustus 2009.
Of bedoelde u augustus 2010?


Met vriendelijke groeten,


Als ze iets beloven, moeten ze het ook maar doen Uitroepteken
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 25-10-2009 08:12:44    Onderwerp: Rare jongens bij Wegen en Verkeer.
 Reageren met citaat  

Onlangs heeft de Fietsersbond gegevens gevraagd over de werking van het Meldpunt Fietspaden en de gevolgen die aan de opmerkingen gegeven worden. Ik heb mijn belevenissen over dit fietspad gemeld. Daarbij heb ik die als kopie doorgestuurd naar Wegen en Verkeer Oost-Vlaanderen.
Als ik Wegen en Verkeer Oost-Vlaanderen rechtstreeks aanschrijf, dan antwoorden ze niet. Als ik hen als kopie vermeld, dan sturen ze wel een antwoord naar ... de dienst mobiliteit, de politiecommissaris en de schepen van mobiliteit van Temse. Niet naar mij. Maar via de dienst mobiliteit ben ik toch in het bezit gekomen van dat antwoord. Ze zeggen o.a.:

Wegen en Verkeer schreef:
Wat de markering betreft op het kruispunt Laagstraat: Dit is een deelopdracht naar de aannemer (het wegendistrict markeert niet zelf). De deelopdrachten worden pas uitgevoerd na de algemene markeerbeurt. Vandaag (22/10) wordt de planning van de deelopdrachten besproken met de aannemer.
Ik weet niet wie u gemeld heeft dat dit in augustus uitgevoerd zal worden (ik was in verlof), gezien in augustus nog de algemene markeerbeurt lopende is. Vermoedelijk moest dit zijn NA augustus.
Het ontbreken van deze markeringen brengt de veiligheid van de fietsers niet in het gedrang. De haaietanden voor het verkeer uit de zijstraat zijn wel aanwezig.


Het is nogal kleine-jongens-achtig om de fout op iemand anders te steken. En dan beweren dat de veiligheid van de fietsers niet in het gedrang komt, aangezien de haaietanden voor het verkeer uit de zijstraat wel aanwezig zijn! En wat met het verkeer dat afslaat naar de zijstraat en over het niet aangeduide fietspad rijdt? Niet aan gedacht?

Ze besluiten hun antwoord met:

Wegen en Verkeer schreef:
Als wegebeheerder doet het district Sint-Niklaas al het mogelijke om de veiligheid van alle weggebruikers te waarborgen. Wij kunnen echter niet altijd en overal tegelijk aanpassingen uitvoeren, en zijn zelf nog afhankelijk van andere diensten.


Nu hebben ze mij helemaal overtuigd. Zeker als ik zie hoe men prioriteit geeft aan het verwijderen van toegelaten fietspadmarkeringen over voorrangswegen, en daarentegen de verplichte fietspadmarkeringen niet aanbrengt!
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 19-12-2009 15:11:32    Onderwerp: Eindelijk uitgevoerd!
 Reageren met citaat  

Ik had nooit gedacht dat het nog voor deze winter zou zijn, maar blijkbaar hebben ze het eindelijk toch nog in orde gekregen, na 5 maand wachten...



(Aanpassing op 01-12-2015: Afbeeldingen op nieuwe host en vergrootbaar gemaakt.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.


Laatst aangepast door Jozef Van Breuseghem op 01-12-2015 09:45:32; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Trobken


Site Admin


Geregistreerd op: 08 Jan 2009
Berichten: 712
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 21-12-2009 10:13:40    Onderwerp: Bewijs: de aanhouder wint!
 Reageren met citaat  

Bij deze nogmaals bewezen, de aanhouder wint!

Goed gedaan, Jozef!
_________________
Forumbeheerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 07-03-2021 15:44:24    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

In zijn plan om het kruispunt N16-Hoogkamerstraat aan te passen heeft AWV eveneens plannen om dit kruispunt van de Laagstraat met de N16 af te sluiten tot en van de N16 voor het gemotoriseerd verkeer!



Alleen de gebruikers van het fietspad zullen nog van de N16 naar de Laagstraat kunnen rijden, of omgekeerd. Dat wordt dus wat veiliger voor fietsers, want sommige (vracht)autobestuurders sloegen hier af van de N16 zonder rekening te houden met fietsers op het fietspad.

Dat kruispunt zal er in de toekomst als volgt uitzien.



Het is duidelijk dat AWV volhoudt aan het "enkelrichtingsfietspaden-systeem" langs de N16, hoewel de fietspaden langs de N16 in de praktijk wel in de twee richtingen gebruikt worden, ook al is dat tegen de regels en zijn ze daar eigenlijk veel te smal voor.

Daarom zullen we aan AWV vragen om de fietspaden langs de N16 te verbreden, en om er tweerichtingsfietspaden van te maken met de gepaste signalisatie. Mogelijk wordt dit kruispunt dus toch nog licht aangepast.


(Aanpassing op 12-03-2021: Foto toegevoegd.)
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 29-03-2021 10:45:41    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

In een ingediend bezwaarschrift in verband met de herinrichting van het kruispunt Hoogkamerstraat - N16, heb ik gevraagd om het nodige te voorzien op dit kruispunt met de Laagstraat om van de fietspaden op de N16 tweerichtingsfietspaden te maken. Dit kruispunt zou er dan eerder als volgt uitzien, met meer afslagmogelijkheden en met een breder fietspad op de N16.


_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 15-04-2021 20:46:31    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Er is natuurlijk heel wat bezwaar tegen het afsluiten van de Laagstraat van de N16 voor het gemotoriseerd verkeer. Dit stond te lezen in Het Nieuwsblad van donderdag 15 april 2021 (klik om te vergroten).



Het staat ook op de website van deze krant.

Er zijn dus vanzelfsprekend nog meer bezwaarschriften ingediend, waaronder ook van bedrijven in het industriepark TTS. In één daarvan stond zelfs het voorstel om de N16 te voorzien van uitloop- en aanloopstroken voor de afslag naar de Laagstraat. Het zou volstaan om daartoe de gracht in te buizen en het fietspad wat op te schuiven. Dit is een schema van dat voorstel (klik om te vergroten).



Daarbij wordt wel een en ander verzwegen. Door de uitloopstrook van de N16 en de vlotte bocht naar de Laagstraat zullen de vrachtwagens met een grotere snelheid over het fietspad gaan. Hetzelfde geldt voor de vlotte bocht vanuit de Laagstraat naar de aanloopstrook om de N16 weer op te rijden. Zullen al die vrachtwagenchauffeurs eraan denken om voorrang te verlenen aan de fietsers op het voorrangsfietspad? Komt dat de veiligheid van fietsers ten goede?

Bovendien wordt het op deze wijze zo goed als onmogelijk om daar een degelijk tweerichtingsfietspad langs de N16 te krijgen, wat we al lang wensen, zie ons bezwaarschrift.

We zullen wel zien wat het uiteindelijk resultaat zal zijn, en in hoeverre er met onze wensen zal rekening gehouden worden. Men weet dat in de toekomst het fietsverkeer steeds belangrijker zal worden. Hoe kan men zoiets verantwoorden als men het fietsen wil bevorderen en veiliger maken?

Op de website van Het Laatste Nieuws staat er ook een artikel over. Daarin staat dat het college negatief advies gegeven heeft voor deze afsluiting (en ook voor de Secretaris Generaal Boereboomstraat). We nemen er akte van hoe de gemeente Temse het fietsverkeer bevordert en zorgt voor de veiligheid van fietsers in Temse ...

Op Editietemse staat dan weer:

Niemand is blij met de geplande afsluiting van Secretaris-Generaal Boereboomstraat en Laagstraat aan de N16

Dat is niet helemaal juist. Voor de veiligheid van fietsers mag de Laagstraat best afgesloten worden van de N16.

Als het zuidelijk fietspad langs de N16 verbreed en tweerichting gemaakt wordt, kunnen fietsers vanaf de Gasthuisstraat naar de Hoogkamerstraat rijden zonder hinder van een op- of afrit van de N16. Dat zou al een gedeeltelijke oplossing kunnen betekenen, maar dat lost het veiligheidsprobleem niet op van fietsers die in de Laagstraat moeten zijn, of uit de Laagstraat komen zoals de postbodes. Het is dus zeker wenselijk om aan beide kanten van de N16 brede tweerichtingsfietspaden te krijgen, die voor de veiligheid van fietsers niet onderbroken worden door een op- en afrit van de N16.
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 02-04-2022 18:26:28    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

De aansluiting van de Laagstraat met de N16 is gedurende enkele dagen onderbroken wegens herasfaltering ...



Fietsers ondervinden nu even hoe veilig het hier is, nu er geen auto's en vrachtwagens meer over het fietspad rijden, en zoals we dat in de toekomst ook definitief wensen!

Ik vraag mij trouwens af, waarom dit nu nog van een nieuwe laag asfalt voorzien wordt, als dit kruispunt in de nabije toekomst toch afgesloten wordt ... Is men nog niet zeker?
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Jozef Van Breuseghem


Site Admin


Geregistreerd op: 10 Jan 2009
Berichten: 6020
Woonplaats: Temse

     
Bericht Geplaatst: 14-04-2022 18:24:45    Onderwerp:
 Reageren met citaat  

Jozef Van Breuseghem schreef:
...
Ik vraag mij trouwens af, waarom dit nu nog van een nieuwe laag asfalt voorzien wordt, als dit kruispunt in de nabije toekomst toch afgesloten wordt ... Is men nog niet zeker?
(Zie hierboven.)

Het begint duidelijk te worden waarom ...

Vanaf dinsdag 19 april 2022 zullen motorvoertuigen vanaf de N16 de Hoogkamerstraat niet meer kunnen inrijden richting Sint-Niklaas, wegens een volgende fase van de werken die daar bezig zijn. Dat staat te lezen op Editietemse. Maar het is wel opnieuw mogelijk om de Laagstraat in te rijden vanaf de N16 om het industriepark TTS te bereiken.



Vanuit richting Bornem zal bijgevolg heel wat vrachtverkeer de N16 hier verlaten over de nieuw aangelegde asfalt en ... over het fietspad.

Op de N16 is nu wel een verkeersbord F50bis aangebracht, dat de afslaande bestuurders er moet op wijzen dat ze een fietspad gaan oversteken, waarbij ze voorrang moeten verlenen aan de gebruikers ervan. Hopelijk houden ze daar rekening mee!

Dit fietspad langs de N16 zal op deze plaats in alle geval een tijdje gevaarlijker zijn voor fietsers.

Het begin van de Laagstraat zal evenmin bijzonder veilig worden voor fietsers, aangezien daar nu eenrichting geldt voor het gemotoriseerd verkeer, zie het verkeersbord F19 met het onderbord M3. Er kunnen dus geen motorvoertuigen in de tegenrichting komen, maar wel fietsers en bromfietsers klasse A!
_________________
Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken


Berichten van afgelopen:   

    -> Temse - N16 (gewestweg)

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 


 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Pagina 1 van 3 Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Ga naar:  


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum

This contents of this page are in no way endorsed by the Mozilla Foundation
Mozilla_Firefox theme created by Plastikaa © 2005