|
Ontbrekend verkeersbord voor fietsers |
|
Jozef Van Breuseghem
Site Admin
|
|
|
|
|
Geplaatst: 12-07-2021 08:13:54 Onderwerp: |
|
|
|
|
Het verkeersbord D7, dat het tweerichtingsfietspad aanduidt op Cauwerburg, vanaf het kruispunt met de Smesstraat in de richting van Tielrode, stond op 6 november 2019 verkeerd gedraaid. Ik heb dat toen gemeld, en de politie heeft mij dan geantwoord dat het verkeersbord weer in de juiste richting gedraaid is, en dat aan de technische dienst zal gevraagd worden om het bord vaster te schroeven zodat het niet meer omgedraaid kan worden.
Maar vandaag, maandag 12 juli 2021, merk ik dat dit verkeersbord opnieuw omgedraaid staat.
Heeft de technische dienst het verkeersbord niet vast (genoeg) geschroefd? Ik had toen nog geschreven ...
Jozef Van Breuseghem schreef: |
...
Hopelijk wordt het binnenkort weer niet omgedraaid ... |
Het was dus niet 'binnenkort', maar het is toch weer opnieuw gebeurd.
Ik heb het opnieuw gemeld, en mijn melding heeft referentienummer KM-2021-27348 gekregen. De melding is automatisch doorgestuurd naar de gemeente Temse en ik ben benieuwd wat nu de reactie zal zijn. _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like. |
|
Terug naar boven |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Pagina 1 van 2 |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende Tijden zijn in GMT + 1 uur
|