|
Fietstocht; zat. 9/01/2010 11u; Grote Markt, Temse |
|
 |
|

Trobken
Site Admin
|
|
|
|
|
Geplaatst: 09-01-2010 13:09:22 Onderwerp: Actie-sneeuwruimen gaat niet (meer) door..! |
|
|
|
|
Actie-sneeuwruimen (van zaterdag 9 januari 2010) gaat niet (meer) door..!
Onderstaand de email van voorzitter André Verheyen, volgend na onze korte receptie op de Markt van Temse:
Dag fietsvrienden,
Ik ben juist terug van mijn rit:
-fietspad Hoogkamerstraat degelijk vrijgemaakt
-fietspad N16: kan wel beter maar veilig bereidbaar
-fietspad Doornstraat: als ik het gedeelte tussen "Interbeton" en de E17 in 2 deel: eerste deel redelijk, er kan manueel nog verbetering aangebracht worden, tweede deel: helemaal vrij.
( P.S. in het eerste deel was opvallend gans het pad geruimd door een bewoner, ik kon er niet voorbij, ik ben gaan aanbellen om hem te bedanken en gevraagd of hij een fluohesje wilde en hem dan gegeven )
de oversteek van links naar rechts : overgestoken is er 15 mee vol ijs op het fietspad, pas op de helling is het pad helemaal vrij.
over de E17: vrij, erna ook tot op de Doorn, het gedeelte Velle is redelijk, maar in de buurt van de Kerk is het niet zo goed.
verder langs Veldstraat, Vierstraat, Rupelmonderstraat, Lauwershoek, Schouselhoek tot aan de Krijgsbaan.
Het fietspad langs de Krijgsbaan is even slecht als vorige donderdag, de straat zelf is duidelijk heel goed gestrooid, de fijne sneeuw verdwijnt direct .
Er inderdaad daar in het begin wel sneeuw weggeduwd, maar wat blijven liggen is lijkt wel ijs. Het ziet er heel moeilijk uit voor ons om daar iets aan te doen, de gemeente heeft gisteren zijn best gedaan voor de eigen fietspaden, ik ga nog eens naar de burgemeester schrijven voor het gewestfietspad, maar ik wil aan het zelf ruimen niet beginnen, spijtig , maar het zou weinig helpen, denk ik.
Nog eens bedankt om te komen voor de nieuwjaarsdrink en zeker voor de interesse om mee te ruimen, misschien is het een van de volgende dagen nog eens nodig.
groetjes
André _________________ Forumbeheerder |
|
Terug naar boven |
|

Jozef Van Breuseghem
Site Admin
|
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Pagina 1 van 1 |
Tijden zijn in GMT + 1 uur
|