Geplaatst: 23-12-2021 08:16:47 Onderwerp:
De VSV-campagne 2021 voor fietsveiligheid begint slijtage te vertonen, toch zeker op deze plaats in de Hoogkamerstraat. Het jaar 2021 is ook bijna voorbij .
Zou dit stuk van dit bord afgereden zijn door een automobilist die vlug het fietspad wou vrijhouden? Of afgelopen door een voetganger omdat het voetpad te smal was door dat bord? Of zou het toch een fietser gedaan hebben?
Ik vraag mij werkelijk af, of een dergelijke campagne enige zode aan de dijk brengt. Het lijkt mij eerder een campagne voor de vorm, zodat fietsers niet zouden kunnen zeggen dat er niets voor hen gedaan wordt. Kan de Vlaamse Stichting Verkeerskunde echt niets beter bedenken?
Triestige campagne, veel te autogericht en fietsersverdrukkend, een nutteloze verspilling van tijd en geld. _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum