Geplaatst: 24-02-2011 20:37:29 Onderwerp:
Dit jaar, in 2011, is er weer de campagne "Mijn korte ritten" van 21 maart tot 21 april!
Het startmoment is op zondag 20 maart 2011 in De Watermolen op de Wilfordkaai. Inschrijven kan vanaf 13u30. Om 14u start een fietstocht (als het weer het toelaat) naar het Gelaagpark/Roomkouter in Steendorp o.l.v. schepen Debby Vermeiren. Na de fietstocht wordt een drankje aangeboden door het Gemeentebestuur.
Ik zou zeggen, allen daarheen, al was het maar voor het drankje . _________________ Queen:
I want to ride my bicycle, I want to ride my bike.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.
Geplaatst: 19-03-2011 15:04:57 Onderwerp:
Wie het wil kan aansluiten bij onze groep "Fietsersbond Temse" via http://www.mijnkorteritten.be/inschrijving. _________________ Queen:
Geplaatst: 23-03-2011 18:36:01 Onderwerp:
Van het startmoment 2011 vind ik enkel een artikeltje op de website van Het Nieuwsblad... _________________ Queen:
Je ziet dat onze "korte" ritten niet echt kort zijn, met een gemiddelde van 9 km. Dat komt allicht omdat de meesten van ons de fiets reeds gebruikten voor korte ritten, en we nu een extra inspanning leveren voor langere afstanden. Tenminste, zo is dat toch bij mij.
Geplaatst: 18-03-2012 22:25:48 Onderwerp:
Ook dit jaar (2012) is een groep "Fietsersbond" gemaakt bij de gemeente Temse. Wie het wil kan daarbij aansluiten via http://www.mijnkorteritten.be/inschrijving. _________________ Queen:
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum